کد خبر: 391784
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۰۹:۵۴:۳۳
| |

سخنگوی نُجَباء: ساعت صفر انتقام نزدیک است

مهندس نصر الشِمَّری ضمن تاکید بر اینکه تحرکات اشغالگران آمریکایی به دقت زیر نظر نیروهای نجباء است، ساعت صفر انتقام را بسیار نزدیک اعلام کرد.

سخنگوی نُجَباء: ساعت صفر انتقام نزدیک است
کد خبر: 391784
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۰۹:۵۴:۳۳

اعتمادآنلاین| مهندس نصر الشِمَّری، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء، با اعلام رصد دقیق تمامی تحرکات و حتی تغییر مسیر تردد اشغالگران آمریکایی از مبدا پایگاه‌های نظامی، ساعت صفر انتقام را نزدیک اعلام کرد.

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء دقایقی پیش با انتشار توئیتی ضمن تاکید بر نزدیک بودن ساعت صفر انتقام، اعلام کرد که این جنبش تحرکات نیرو‌های آمریکایی از پایگاه «کی‌وان» در کرکوک به‌سمت «زاب» و «حویجه» را دقیق رصد کرده است.

مهندس نصر الشِمَّری آورده است: آن‌ها به خیال اینکه در امان هستند، مسیر‌های حرکتی خود را تغییر داده و از کوره‌راه‌ها تردد می‌کنند، ولی بدانند که تحت‌نظر هستند.

او در ادامه خطاب به اشغالگران کشور عراق هشدار داده است: اینجا زمین ما است و ما از آنچه تصور می‌کنید به شما نزدیکتر هستیم.

گفتنی است پس از اقدام آمریکا به ترور شهید سردار قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در بغداد، پارلمان عراق با تصویب یک قانون، دولت این کشور را به اخراج نیرو‌های آمریکایی موظف کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها