کد خبر: 391832
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۱:۱۵:۰۴
| |

محموله های پستی خراسان شمالی ضدعفونی می شود

مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: فرآیند ضدعفونی باجه قبول مرسوله و بخش عملیات ادارات پست این استان و کامیون‌های حامل محموله پستی علیه ویروس کرونا انجام می‌شود.

محموله های پستی خراسان شمالی ضدعفونی می شود
کد خبر: 391832
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۱:۱۵:۰۴

اعتمادآنلاین| علی‌اکبر خانی روز شنبه اظهار داشت: امکانات لازم برای ضدعفونی تهیه شده و این اداره کل به‌عنوان نهاد خدمات‌رسان و محل مراجعه مردم، اقدامات پیشگیرانه‌ای برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نامه رسان‌ها، مشتریان مواجه و کارمندان باجه مهمترین ارکان انسانی فعال در پست را شامل می‌شود و اقدامات ضدعفونی در راستای حفظ سلامت آنان صورت گرفته است، افزود: توزیع و نصب تراکت های آموزشی در محیط‌های اداری و برگزاری کارگاه آموزشی برای آشنایی با نشانه‌های ویروس کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان از اقدامات این شرکت است.

خانی خاطرنشان کرد: این شرکت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، به مسوولیت خود در خدمت رسانی به مردم عمل کرده و با اتخاذ تدابیر لازم اعم از ضدعفونی و گندزدایی تمامی مراحل ارسال مراسلات پستی از قبول مرسوله، تجزیه، رهسپاری و تحویل به گیرنده، زمینه ای فراهم آورد تا بسته ها و مرسولات مردم در نهایت سلامت به دست آنان برسد.

وی گفت: با انجام این اقدامات هیچ‌گونه نگرانی برای شیوع این ویروس از طریق آلوده بودن مرسولات پستی وجود ندارد.

شمار مبتلایان ویروس کرونا در استان خراسان شمالی به 16 نفر رسیده است.

بررسی ها نشان می دهد 40 درصد ابتلاها در بیمارستان ها اتفاق افتاده است.

هم اکنون 241 واحد پستی در استان فعال و پوشش مساحتی به ازای هر واحد پستی 118 کیلومتر مربع و پوشش جمعیتی نیز به ازای هر واحد پستی سه هزار و 581 نفر است.

خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها