اصغر سلیمی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس:

مردم قرنطینه خانگی را جدی بگیرند/ از سفر کردن پرهیز شود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: در شرایط کنونی مردم باید در خانه های خود باقی مانده و رعایت اصول بهداشتی و توجه به توصیه های کارشناسان و متخصصان را در اولویت قرار دهند.

مردم قرنطینه خانگی را جدی بگیرند/ از سفر کردن پرهیز شود
کد خبر: 391868
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۲:۲۴:۱۵

اعتمادآنلاین| اصغر سلیمی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس، با تاکید بر ضرورت توجه مردم به توصیه های پزشکی و ماندن در خانه، بیان کرد: باتوجه به اینکه ویروس کرونا اکثر کشورهای جهان را درگیر کرده است و هنوز دارویی برای پیشگیری و درمان آن ساخته نشده، توجه به توصیه های پزشکی برای کنترل شیوع این بیماری یک الزام است.

وی در ادامه اظهار کرد: ویروس کرونا می تواند به سرعت انتقال یابد و در حال حاضر تنها راه کنترل این ویروس قرنطینه خانگی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری می باشد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصرح کرد: افرادی که در بیرون از خانه کار ضروری ندارند باید در خانه های خود بمانند. مردم باید بحث قرنطینه خانگی را جدی بگیرند. به دنبال تعطیلی مدارس و دانشگاه و تغییر در ساعات کاری ادارات شاهد افزایش سفرها به مراکز گردشگری و حضور مردم در بازار و مراکز تفریحی هستیم که جدا خطرناک بوده و مردم باید از ترددها و سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

سلیمی در ادامه تاکید کرد: مردم باید در خانه های خود باقی مانده و رعایت اصول بهداشتی و توجه به توصیه های کارشناسان و متخصصان را در اولویت قرار دهند. اگر مردم بحث قرنطینه خانگی را جدی بگیرند ان‌شاءالله این ویروس زودتر ریشه کن خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کادر درمانی و پزشکی و پرستاران بیان کرد: امروز کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار داشته و جا دارد دولت و وزارت بهداشت با تامین لوازم بهداشتی از سلامتی این افراد محافظت کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها