کد خبر: 391886
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۲:۴۰:۰۹
| |

لبران جیمز:

اگر تماشاگر به خاطر کرونا در سالن نباشد، بازی نمی‌کنم

بازیکن تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز اعلام کرد در صورت برگزاری بازی ها بدون تماشاگر به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به میدان نخواهد رفت.

اگر تماشاگر به خاطر کرونا در سالن نباشد، بازی نمی‌کنم
کد خبر: 391886
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۲:۴۰:۰۹

اعتمادآنلاین| به نقل از مارکا، شیوع سریع ویروس کرونا در آمریکا موجب شده است NBA تصمیمات جدیدی در رابطه با پیشگیری از این ویروس بگیرد. این سازمان به بسکتبالیست ها توصیه کرد که با هواداران و بازیکنان حریف دست ندهند.

لیگ بستکبال حرفه ای آمریکا یک بیانیه به تیم ها داده و از آن ها خواسته است تا با بررسی شرایط اگر لازم بود بازی ها را بدون تماشاگر برگزار کنند. این پیشنهاد با مخالفت بسکتبالیست های زیادی روبرو شد از جمله لبران جیمز. او پس از پیروزی لس آنجلس لیکرز برابر میلواکی نظرش را در رابطه با این موضوع بیان کرد.

بسکتبالیست آمریکایی گفت: بازی نمی کنم. به حضور هواداران نیاز است چون برای آن ها بازی می کنم و نه برای هم تیمی هایم. اگر در سالنی حاضر شوم و تماشاگری در جایگاه ها حضور نداشته باشد بازی نمی کنم. هر کاری می خواهند انجام دهند.

در چنین شرایطی باشگاه گلدن استیت وریرز اعلام کرد دیدار شنبه (بامداد یکشنبه به وقت ایران) برابر فیلادلفیا طبق برنامه برگزار می شود. این در حالی است که سازمان سلامت سانفرانسیسکو توصیه کرده بود تجمعات گسترده مانند کنسرت، رقابت های ورزشی و... لغو شود.

باشگاه وریرز در پاسخ به این سازمان اعلام کرد با NBA و مسئولان محلی هماهنگ شده است. در نهایت تصمیم گرفته شد این بازی برگزار شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها