کد خبر: 391967
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۴:۵۵:۴۲
| |

تمایل یووه برای نشاندن زیزو روی نیمکت بانوی پیر

باشگاه یوونتوس مشتاق است تا با قراردادی به ارزش 7 میلیون پوند «زین الدین زیدان» را در پایان فصل روی نیمکت خود بنشاند.

تمایل یووه برای نشاندن زیزو روی نیمکت بانوی پیر
کد خبر: 391967
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۴:۵۵:۴۲

اعتمادآنلاین| آندره آ انیلی رییس باشگاه یوونتوس با سرمربی کنونی رئال مادرید رابطه نزدیکی دارد؛ زیدان در فاصله سال‌های 1996 تا 2001 ستاره تورین بود.

و با توجه به رابطه دوستانه رئال و یووه، زیدان گزینه انتقال به باشگاه ایتالیایی را مد نظر قرار داده است؛ باشگاهی که برای به دست آوردن رضایتنامه مرد فرانسوی نیاز به پرداخت حق فسخ ندارد. قرارداد زیدان ژوئن 2022 به پایان می‌رسد.

اگرچه زیدان و «فلورنتینو پرز» رییس کهکشانی‌ها رابطه‌ای توام با احترام دارند اما در بحبوحه موج نارضایتی‌ها از سوی بازیکنان ارشد رئال، پیوند این دو می‌تواند در تابستان گسسته شود.

اسطوره بانوی پیر معتقد است که یووه می تواند تحت هدایت وی بهترین بازیکنان جهان را به تورین بکشاند و علاوه بر این، شخص زیدان نیز می‌تواند طعمه جذابی برای جلب توجه اسپانسرها باشد.

بی‌شک «کریستیانو رونالدو» با آغوش باز ار حضور زیدان استقبال خواهد کرد. آنها رابطه صادقانه و نزدیکی را به یکدیگر دارند و مرد پرتغالی مهره کلیدی رئال در نخستین دوره حضور زیدان در سانتیاگو برنابئو و فتح سه عنوان قهرمانی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا بود.

بر این اساس، گفته می‌شود که یووه قراردادی 7 میلیون پوندی و سه ساله را روی میز زیدان قرار داده است؛ رقمی که با توجه به سیاست‌های باشگاه در رابطه با حقوق مربیان، بالاترین مبلغ محسوب می‌شود.

در پایان فصل، شاید «ماسیمیلیانو آلگری» راه خود را خلاف مسیر حرکت زیدان باز کرده و هدایت کهکشانی‌ها را برعهده رئبگیرد.

براساس گزارش‌ها، آلگری 2 سال پیش به دلیل احترامی که برای یووه و آنیلی قائل بود، پیشنهاد رئال را رد کرد.

این در حالی است که «مائوریستیو ساری» سرمربی فعلی یووه به شکلی روزافزون زیر ذره بین قرار گرفته است به طوری که شایعاتی مطرح شده بود که در صورت شکست یووه برابراینترمیلان در دیداری که به تازگی به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است، اخراج خواهد شد.

اگرچه این دیدار به تعویق افتاد اما انتظار می‌رود سرمربی سابق چلسی با وجود شکست در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر لیون، همچنان سکان هدایت بانوی پیر را در دست داشته باشد.

دومین دوره حضور زیدان در برنابئو با نخستین دوره یو تفاوت چشمگیری دارد؛ دوره‌ای که در جریان آن مرد فرانسوی موفق شد سه بار پیاپی لیگ قهرمانان را فتح کند، قهرمان لالیگا شود و جام باشگاه‌های جهان را بالای سر ببرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها