علیرضا صالح، معاون وزیر اقتصاد:

2700 میلیارد تومان واگذاری در سال 98/ انجام شد/ اهلیت فنی ملاک واگذاری است

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه تاکنون حدود 2 هزار و 700 میلیارد تومان واگذاری داشته ایم، گفت: در واگذاری های اخیر مساله اهلیت فنی، حرفه ای و مدیریتی را به صورت دقیق تر لحاظ می کنیم.

2700 میلیارد تومان واگذاری در سال 98/ انجام شد/ اهلیت فنی ملاک واگذاری است
کد خبر: 391989
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۵:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌ رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه تاکنون حدود 2 هزار و 700 میلیارد تومان واگذاری داشته ایم، گفت: در واگذاری های اخیر مساله اهلیت فنی، حرفه ای و مدیریتی را به صورت دقیق تر لحاظ می کنیم.


علیرضا صالح در مورد میزان خصوصی سازی در سال جاری، اظهار داشت: تاکنون حدود 2 هزار و 700 میلیارد تومان واگذاری داشته ایم که بخش اعظم این واگذاری در بهمن ماه بود.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: در این مدت به دنبال اهلیت سنجی برای واگذاری‌ها بودیم. زیرا یکی از ایراداتی که داشتیم این بود که به اهلیت حرفه ای و فنی در واگذاری‌ها، کمتر می‌پرداختیم.

وی ادامه داد: در واگذاری‌های اخیر به عنوان نمونه در واگذاری پالایشگاه‌های نفت شیراز و لاوان، به طور جد، موضوع اهلیت حرفه ای و فنی را مورد بررسی قرار دادیم.

صالح گفت: تاکنون بیشتر روی توانگری مالی افراد متمرکز بودیم و این مساله ملاک ما برای واگذاری بود اما با توجه به تغییر رویکردی که داده ایم، مساله اهلیت فنی و مدیریتی را به صورت دقیق‌تر لحاظ می‌کنیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها