کد خبر: 391999
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۵:۴۶:۲۶
| |

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان:

تعویق پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال کار درستی بود / از چالش جدید سربلند خارج شدیم

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان، برگزار نشدن مرحله پلی‌آف لیگ برتر کشور را به دلیل پیشگیری از کروناویروس، تصمیم درستی برشمرد و گفت: اگر همه کار را به درستی مدیریت کنیم، از این بحران نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.

تعویق پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال کار درستی بود / از چالش جدید سربلند خارج شدیم
کد خبر: 391999
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۵:۴۶:۲۶

اعتمادآنلاین| حماد سامری در خصوص وقفه در برگزاری پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال کشور با توجه به تصمیم ستاد پیشگیری از کروناویروس در ورزش، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور، منافع شخصی خیلی مهم نیست و اکنون سلامت افراد و همچنین ورزشکاران، اعضای تیم‌ها و داوران مهم است. ما تمرینات خوبی را برای حضور در پلی‌آف پشت‌سر گذاشته بودیم و مصدومان تیم هم رسیده بودند ولی با توجه به شیوع کروناویروس، مسئولان تصمیم به تعویق رقابت‌ها و برگزاری مسابقات از تاریخ 25 فروردین‌ماه سال 99 گرفتند.

وی عنوان کرد: به نظرم تصمیم درستی در راستای برگزار نشدن تمام رویدادهای ورزشی گرفته شد و قطعا اکنون اگر این موضوع به درستی مدیریت نشود، ممکن است عوامل بدتر از این هم در پی داشته باشد. در هر صورت اگر همه کار را به درستی مدیریت کنیم، از این بحران نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با اشاره به تعطیلی تمرینات این تیم، ادامه داد: زمانی که فدراسیون خبر تعویق مسابقات پلی آف را به ما اطلاع داد، عصر همان روز بازیکنان ما به خانه‌هایشان برگشتند و فعلا هم زمان آغاز تمرینات مشخص نیست و بستگی دارد شرایط به چه صورتی پیش رود.

وی در خصوص عملکرد تیمش در مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال کشور نیز اظهار کرد: از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم. شاید روزی که بازیکن جذب می‌کردیم، کسی شانس زیادی برای تیم ما قائل نبود، اما بازی‌های خوبی را انجام دادیم و رفته رفته بهتر هم شدیم. شاید برای این‌که بازیکنان به مرز پختگی برسند و تنه به تنه بازیکنان ملی و خارجی سایر تیم‌ها باشند، احتیاج بود که در چند بازی نزدیک شکست بخوریم که از همین مسابقات نیز درس گرفتیم.

سامری بیان کرد: در هفته‌های پایانی رقابت‌ها نیز از نظر تاکتیکی به شرایط بسیار خوبی نسبت به ابتدای فصل رسیده بودیم و پیشرفت بازیکنانم را در نوع بازی با توجه به پُستی که داشتند، می‌دیدم. امسال برای من همراه با چالش جدید بود و البته هر سال با توجه به شرایط مالی ما نیز شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنیم. در مجموع از عملکرد خودم و عملکرد کادر فنی رضایت دارم و به نظرم از این چالش جدید سربلند خارج شدیم و توانستیم بازی‌های قابل قبولی انجام دهیم.

وی افزود: اگر مرحله پلی‌آف برگزار شود، قطعا برای آن رقابت‌ها نیز آماده خواهیم بود و مطمئنا باز هم یک تیم دست و پا بسته نیستیم و بازی‌های خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت. در مرحله اول پلی‌آف، تیم مهرام را پیش‌رو داریم که تیم بزرگی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها