کد خبر: 392017
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

چاق‌ترین مرد جهان بعد از 10 سال دوباره روی پای خود ایستاد

«خوان پیدرو فرانکو» که با 590 کیلوگرم وزن سنگین‌ترین مرد جهان بود بعد از اینکه وزن خود را 330 کیلوگرم کاهش داد، توانست بار دیگر روی پای خود بایستد.

چاق‌ترین مرد جهان بعد از 10 سال دوباره روی پای خود ایستاد
کد خبر: 392017
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| چاق‌ترین مرد جهان موفق شد بعد از 10 سال روی پای خود بایستد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه سان گزارش داد، «خوان پیدرو فرانکو» که با 590 کیلوگرم وزن سنگین‌ترین مرد جهان بود بعد از اینکه وزن خود را 330 کیلوگرم کاهش داد، توانست بار دیگر روی پای خود بایستد.

این مرد که در سال 2017 نامش در کتاب‌ رکوردهای گینس به ثبت رسیده بود، پس از آنکه توانست وزن خود را به کمتر از 260 کیلوگرم کاهش دهد، لذت روی پای خود ایستادن را دوباره تجربه کرد.

او که یک گیتارنواز است بعد از ایستادن روی پایش گفت: صرف این توانمندی که هر روز صبح از خواب بیدار شوی و بتوانی یک لیوان آب برای خود بیاوری یا به دستشویی بروی به تو احساس راحتی زیادی می‌دهد.

او افزود: در 6 سالگی 63 کیلو وزن داشتم و از آن زمان به بعد وزنم به تدریج بالا رفت تا اینکه در یک تصادف نیمی از بدنم دچار شکستگی شد و 6 ماه در رختخواب افتادم.

این مرد مکزیکی که حدود 10 سال قادر به تحرک نبود امروز بعد از برداشتن بخشی از معده‌اش و یک رژیم ویژه کاهش وزن و استفاده از چند داروی مختلف موفق شد تا حدودی وزن خود را پایین بیاورد.

او 330 کیلوگرم را ظرف سه سال از دست داد، گرچه 170 کیلوگرم را از زمان انتقال به بیمارستان «گوادالاخارا» کم کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها