فاطمه سعیدی سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

مردم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در خانه بمانند

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم برای جلوگیری از ابتلا به کرونا و گسترش آن به توصیه‌های بهداشتی عمل کرده و در خانه بمانند.

مردم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در خانه بمانند
کد خبر: 392050
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۰۸:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| فاطمه سعیدی سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان و رسانه ها بارها بر لزوم ماندن در منزل و عدم حضور در مکان‌های شلوغ برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تاکید کرده اند لذا پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس نیازمند هیچ کار جدیدی نیست. حرف همان است که بارها گفته شده و باید همه ما به دقت موارد بهداشتی را رعایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه «با رعایت توصیه های مربوط به پیشگیری از کرونا سریعتر به شرایط عادی باز می‌گردیم»، افزود: امروز بسیاری از کسب‌ و کارها متاثر از این موضوع است. نوروز و رسومات و برنامه‌های همه مردم دچار آسیب شده پس همه باید کمک کنیم تا به شرایط عادی برگردیم.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «نظام تصمیم گیری ما در این حوزه دچار مشکلات جدی است» افزود: وقتی برای تغییر ساعت کاری ادارات آن هم تنها در یک استان چنین دچار سردرگمی هستیم معلوم است در موضوعات دیگر چه اتفاقی می‌افتد. متاسفانه موازی‌کاری و تصمیمات نسنجیده باز هم باعث کاهش اعتماد مردم شده است.

سعیدی در پایان گفت: امروز در حالی ورود به چندین استان برای پیشگیری از کرونا ممنوع شده که می‌شد همین محدودیت‌ها را برای استان قم اعمال کرد، اتفاقی که رخ نداد و در نهایت امروز همه متوجه ضرورت آن شدند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها