کد خبر: 392069
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۰۹:۰۷:۱۲
| |

امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور:

وزارت کشور 15 خدمت جدید الکترونیک ارائه خواهد داد

رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک گفت: 15 خدمت توسط وزارت کشور برای الکترونیکی شدن به مرحله بهره‌برداری رسیده و به زودی در پرتال وزارت کشور قرار می‌گیرد.

وزارت کشور 15 خدمت جدید الکترونیک ارائه خواهد داد
کد خبر: 392069
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۰۹:۰۷:۱۲

اعتمادآنلاین| امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور با اشاره به آخرین وضعیت دولت الکترونیک، اظهار کرد: با توجه به مسئله قرنطینه به دلیل ویروس کرونا و دولت الکترونیک، اقدامات بسیار مهمی در ارتباط با جلسات از راه دور انجام شده برای مثال، چند روز قبل جلسه ما با استانداران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛ این در حالی است که همیشه جلسات و نشست ها به صورت حضوری برگزار می شد.

او از طراحی برنامه ای خاص برای افراد دورکار خبر داد و گفت: در حال حاضر تصمیم به اجرای برنامه ای خاص برای دورکاران هستیم؛ به طوری که این دورکاری به صورت الکترونیک انجام شود و سهولت در انجام کار را پدید آورد.

مدیر کل فناوری اطلاعات وزارت کشور تصریح کرد: 15 خدمت توسط وزارت کشور برای الکترونیکی شدن به مرحله بهره برداری رسیده تا مردم بتوانند بسیاری از خدمات را به صورت مجازی و الکترونیکی با همان کیفیت انجام دهند و انشالله به زودی در پرتال وزارت کشور قرار می‌گیرد.

شجاعان یادآور شد: حوزه‌هایی همچون ثبت سمن ها، سازمان‌های مردم نهاد و احزاب الکترونیکی شدند؛ البته 83 خدمت دیگر هم در حال حاضر در مرحله آزمایش هستند که انشالله تا پایان سال 98 عملیاتی می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها