ایتالیا تمام استان‌های حوزه‌ی لُمباردی و شهر ونیز را قرنطینه می‌کند

در پی شیوع سریع ویروس کرونا، دولت ایتالیا قصد دارد تا کل حوزه‌ی "لُمباردی" به علاوه شهر ونیز و مناطق دیگر را قرنطینه کند.

ایتالیا تمام استان‌های حوزه‌ی لُمباردی و شهر ونیز را قرنطینه می‌کند
کد خبر: 392119
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۱۱:۲۹:۳۲

اعتمادآنلاین| ایتالیا در اقدامات خود برای مقابله با کروناویروس کل منطقه‌ی لمباردی که شامل استان‌های برگامو، برشا، کومو، کریمونا، لکو، لودی، میلان، مانتووا، پاویا، سوندریو و وارزه می‌شود و همچنین ونیز را قرنطینه خواهد کرد.

طبق آخرین آمار دولت ایتالیا، 5883 مورد تأیید شده از ابتلا به کروناویروس در این کشور گزارش شده است که تاکنون 589 نفر از آن‌ها به طور کامل درمان شده‌اند.

مناطق (لمباردی، ونتو و امیلیا رومانا) 85 درصد کل موارد ابتلا به این ویروس و 92 درصد مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور را شامل می‌شوند که به طور کلی 233 مورد مرگ گزارش شده است. این در حالی است که در تمام 20 حوزه‌ کشور ایتالیا موارد ابتلا به این ویروس ثبت شده است، در حالی که مرگ و میر ناشی از آن تنها در 8 حوزه به ثبت رسیده است.

قوانین جدید دولت ایتالیا به منظور مقابله با کروناویروس شامل ممنوعیت هرگونه خروج از حوزه‌ی لمباردی می‌شود، جایی که حدود 10 میلیون نفر در 11 استان آن زندگی می‌کنند.

طبق این قانون که قرار است از روز یکشنبه به مرحله اجرا گذاشته شود، کلیه موزه‌ها، سالن‌های ورزشی، مراکز فرهنگی، استراحتگاه‌ها و تفرجگاه‌های اسکی و استخرهای شنا در مناطق مورد هدف تعطیل خواهند شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها