کد خبر: 392160
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۱۳:۳۷:۲۲
| |

انتشار شماره تازه «سه‌نقطه» به یاد زرویی‌نصرآباد

شماره تازه ماهنامه طنز سه‌نقطه با ویژه‌نامه‌ای به یادابوالفضل زرویی نصرآباد منتشر شد.

انتشار شماره تازه «سه‌نقطه» به یاد زرویی‌نصرآباد
کد خبر: 392160
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۱۳:۳۷:۲۲

اعتمادآنلاین| ‌ شماره تازه ماهنامه طنز سه نقطه به مدیر مسئولی امید مهدی‌نژاد با ویژه‌نامه‌ای برای مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد منتشر شد.

در این شماره و در بخش ویژه‌نامه شعری منتشر نشده از رویی با عنوان «خاک بر سر شدم از طنازی» طلیعه مطالب را شکل داده است و پس از آن محمدکاطم کاطمی، امرالله احمدجو، علی‌اکبرقاضی‌زاده، سید محمد سادات اخوی، اسماعیل امینی، محمد زرویی و نیسم عرب‌امینی به ارائه یادداشت‌هایی درباره وی پرداخته‌اند.

مرتضی‌کاردر، سید ابراهیم نبوی و محمود فرجامی نیز در مطالب دیگری تصویرهایی پراکنده از سی‌سال فعالیت مطبوعاتی مرحوم زرویی و معانی و عناصر طنز در اشعار و آثار وی سخن به میان آورده‌اند.

یادداشتی از جلال سمیعی با عنوان «مرحوم استعدا نداشت»، در کنار یادداشت‌هایی از حسام‌الدین مقامی کیا با عنوان «بی‌حساب و کتاب و ناآشنا با برخی فنون»، «قزوین، خرما، میکادو و زالو» به قلم محمد صمدی و «تاریخ به رواویت استاد» به قلم مهدی مذهبی از دیگر مطالب مندرج در این شماره از ماهنامه سه نقطه است.

سه‌نقطه همچنین بخشی از سرنامه در دست تالیف علیرض قزوه درباره سفرش به کربلا و نیز یادداشتی از محمدحسین جعفریان با عنوا «نیمه‌عریان پشت دروازه‌های مزارشریف» نیز از دیگر مطالب این نشریه است.

سه نقطه در شماره جدید خود با قیمت 29,000 تومان روانه کیوسک‌های مطبوعات شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها