رضا اسدی‌فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد:

اجرای طرح ارزیابی اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سال 99

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این‌که به دنبال افزایش توانمندی علمی اعضای شبکه هستیم، بر اجرای طرح ارزیابی اعضا در سال جدید تاکید کرد.

اجرای طرح ارزیابی اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سال 99
کد خبر: 392198
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۱۵:۰۱:۱۶

اعتمادآنلاین| رضا اسدی‌فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: یکی از طرح‌های مستمر و ادامه‌داری که در این چند سال توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرایی شده است، طرح ارزیابی سالانه اعضا است که با هدف توسعه کمی و بهبود کیفیت خدمات آزمایشگاهی اجرایی می‌شود.

وی افزود: در این رقابت سازنده، توسعه کمی و بهبود کیفیت خدمات آزمایشگاهی، ارتقای مشتری‌مداری و همچنین ترویج فرهنگ به اشتراک‌گذاری و فعالیت شبکه‌ای، در بین مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، رواج داده می‌شود.

بنا به گفته اسدی‌فرد، آزمایشگاه‌ها بر اساس دستورالعمل ارزیابی، برای کسب امتیاز در هر کدام از شاخص‌های ذکر شده، رقابت می‌کنند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: این طرح که نتایج خوبی در افزایش کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی داشته است، سال آینده هم به صورت مستمر اجرایی خواهد شد.

بر اساس اعلام معاونت علمی، وی با اشاره به برنامه‌های سال آینده این شبکه، گفت: قطعا یکی از طرح‌های اجرایی ما در سال آینده همین طرح ارزیابی است، چون این کار ابزاری برای ارتقاء توانمندی علمی اعضاء محسوب می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها