ژاوی هرناندز، سرمربی اسپانیایی السد:

باشگاه السد شایستگی قهرمانی در لیگ ستارگان قطر را ندارد

سرمربی اسپانیایی السد بعد از شکست برابر الریان اعتراف کرد که دیگر تیمش شایستگی قهرمانی در لیگ ستارگان قطر را ندارد.

باشگاه السد شایستگی قهرمانی در لیگ ستارگان قطر را ندارد
کد خبر: 392219
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۸ ۱۵:۵۷:۲۴

اعتمادآنلاین| باشگاه السد در حساس ترین دیدار هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف الریان رفت و تن به شکست داد. ژاوی هرناندز، سرمربی السد در نشست خبری بعد از بازی تسلیم شد و تاکید کرد که دیگر تیمش شانسی برای قهرمانی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر نخواهد داشت.

او گفت: با این شکست دیگر السد شایستگی قهرمانی را نخواهد داشت. اختلاف ما با الدحیل صدرنشین به 10 امتیاز افزایش پیدا کرد این درحالی است که تنها 5 هفته تا پایان لیگ باقی مانده است. احساس ناراحتی و ناکامی شدیدی دارم. نتیجه عادلانه نبود و باتوجه به فرصت های زیادی که خلق کردیم شایسته پیروزی بودیم. بخت با ما یار نبود. در 3 دیدار اخیر تنها دو امتیاز کسب کرده ایم و این واقعا ناراحت کننده است. این شایسته تیمی نیست که برای قهرمانی می جنگد. با این شرایط دیگر السد قهرمان نخواهد شد.

سرمربی اسپانیایی السد ادامه داد: لیگ را از دست دادیم اما به هواداران قول می دهم که در لیگ قهرمانان آسیا و جام امیر قطر نهایت تلاش خود را برای قهرمانی به کار گیریم.باید این شرایط را فراموش کنیم و با تلاش زیاد در دو جام دیگر بدرخشیم و شرایط را تغییر دهیم.

سرمربی السد در پایان گفت: هفته تلخی برای من بود چرا که از یک طرف بارسلونا برابر رئال در ال کلاسیکو تن به شکست داد و الان هم ما بازی را واگذار کردیم البته نگرانی من طبیعتا نسبت به السد بیشتر است. باید این شرایط را با تلاش زیاد پشت سر گذاشت و به روند پیروزی بازگشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها