نادر مقدس، کارگردان سینما:

«شاه ماهی» به جشنواره جهانی فجر نمی‌رسد

کارگردان فیلم سینمایی «شاه ماهی» با اشاره به اینکه این فیلم برای اکران در سال آینده آماده می‌شود، تاکید کرد که تنها تصویربرداری چند سکانس زیر آب این فیلم باقی مانده است.

«شاه ماهی» به جشنواره جهانی فجر نمی‌رسد
کد خبر: 392282
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۰۸:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| نادر مقدس کارگردان سینما، با اشاره به مراحل تولید فیلم سینمایی «شاه ماهی» گفت: با توجه به اینکه بخشی از فیلمبرداری این فیلم سینمایی باقی مانده، بعید می‌دانم که بتوانیم آن را برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر آماده کنیم.

او بیان کرد: فیلمبرداری چند سکانس زیرآب باقی مانده است و با توجه به سرد شدن هوا، نمی‌توانستیم این سکانس‌ها را فیلمبرداری کنیم به همین دلیل فیلمبرداری این بخش‌ها به سال آینده و گرم شدن هوا موکول شد. چرا که بازیگران این فیلم باید برای برخی از سکانس‌ها باید زیر آب می‌رفتند.

این کارگردان توضیح داد: در تلاش هستیم در صورت بوجود آمدن موقعیت مناسب، «شاه ماهی» را برای اکران عمومی در تابستان و یا پاییز سال 99 آماده کنیم.

او تاکید کرد: تقریبا تمام سکانس‌های فیلم جلوی دوربین رفته و حتی تدوین «شاه ماهی» نیز تمام شده است و تنها چند سکانس در زیر آب باقی مانده است.

مقدس در پایان گفت: محمدعلی سجادی تدوین «شاه ماهی» را به پایان رسانده است و برای تکمیل کردن این پروژه در انتظار گرم شدن هوا هستیم.

در «شاه ماهی» رومینا پهلوان، میثم مرادی، الهه موسوی، مانی عمران پور، محمد صادق یزدانی، همایون ارشادی و فریبا کوثری نقش آفرینی می کنند.

«شاه ماهی» داستان تلاش برای رسیدن به آرزوها است.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان نادر مقدس، تهیه‌کننده و نویسنده فیلمنامه: افسانه منادی، مدیر فیلمبرداری: حسن اسدی، صدابردار: فرشید احمدی، مجری طرح: ناصر مقدس، مدیر تولید: مهدی حیدری، دستیار اول و برنامه‌ریز: بیژن حجازی، دستیار دوم: حسین گودرزی، منشی صحنه: مژگان مظاهری، عکاس: مژده مرادی، طراح گریم: محمدرضا قومی، سرپرست گریم: مهدی شعبانی، طراح لباس: سمیه سنقری، مدیر تدارکات: علی بهرام، تصویربرداری پشت صحنه: ری را حیدری.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها