کد خبر: 392290
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۰۸:۲۸:۱۵
| |

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تا پایان ماموریت کرونا در کنار کادر درمان است

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به اینکه ابعاد مختلف شیوع بیماری کرونا به ویژه در بخش بودجه‌ای در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران رصد می شود،گفت: سازمان مدیریت کنار کادر درمانی و پزشکی استان تهران است.

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران تا پایان ماموریت کرونا در کنار کادر درمان است
کد خبر: 392290
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۰۸:۲۸:۱۵

اعتمادآنلاین| نعمت الله ترکی با اشاره به بازدید خود از دانشگاه علوم پزشکی تهران و گفت‌وگو با برخی از روسا و مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: در گزارش‌های ارائه شده در این بازدید اعلام شد بیمارستانهای دولتی تهران ظرفیت ایجاد فوری 200 تخت ویژه درمان مبتلایان به ویروس کرونا را دارند که این نیازمند تامین منابع مالی مورد نیاز، کادر درمانی و دستگاه وِنتیلاتور (دستگاهی است که کار تنفس را برای بیمارانی که به‌طور موقت یا دائم دچار مشکلات تنفسی هستند انجام می‌دهد) است.


وی افزود: در این جلسه اعلام شد تحقیقات و مطالعاتی در مورد تفاوت ویروس کرونا در ایران و چین، وضعیت ابتلای مجدد بهبود یافتگان به ویروس کرونا و تمهیدات ایجاد نقاهتگاه در صورت بروز بحران، انجام شده است که همگی به ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا اعلام شده است.


وی ادامه داد: بودجه ویژه‌ای برای مبارزه با این بیماری از سوی سازمان برنامه و بودجه به وزارت بهداشت اختصاص داده شده است تا در بخش‌های مختلف هزینه شود که در شهرها و استانهای کشور برای مقابله با این ویروس بر اساس درخواست نیاز اختصاص داده می‌شود.


ترکی تاکید کرد: در مورد نیازهای اعلام شده گزارش را به وزیر بهداشت و سازمان برنامه اعلام می‌کنیم و سازمان مدیریت کنار کادر درمانی و پزشکی استان تهران تا پایان عملیات سلامت جامعه، همراه خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها