کد خبر: 392348
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۰۹:۳۰:۲۰
| |

کرونا به کنگره آمریکا رسید/ «تد کروز» قرنطینه شد

سناتور تد کروز اعلام کرد به‌دلیل این‌که با یک فرد مبتلا به ویروس کرونا در جریان یک گردهمایی سیاسی دست داده است، خود را در قرنطینه خانگی قرار می‌دهد.

کرونا به کنگره آمریکا رسید/ «تد کروز» قرنطینه شد
کد خبر: 392348
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۰۹:۳۰:۲۰

اعتمادآنلاین| سناتور تد کروز از حزب جمهوریخواه می‌گوید به‌دلیل این‌که با یک فرد مبتلا به ویروس کرونا در جریان یک گردهمایی سیاسی دست داده و با وجود آن‌که خطر ابتلا به ویروس بسیار پایین برآورد شده، اما خود را در قرنطینه خانگی قرار می‌دهد.

سناتور کروز یادآوری کرده که گردهمایی «اقدام سیاسی محافظه‌کاران» (سیپک) 10 روز پیش صورت گرفته و او «خیلی کم‌تر از یک دقیقه» نزدیک به فرد مبتلا به ویروس کرونا بوده، اما «برای رعایت کمال احتیاط» خود را در قرنطینه خانگی قرار می‌دهد.

کروز می‌گوید او هیچ نشانه‌ای از بیماری ناشی از کرونا ویروس جدید را ندارد و مقام‌های بهداشتی و پزشکی نیز می‌گویند احتمال سرایت ویروس بسیار اندک است.

با این حال این سناتور جمهوریخواه تاکید کرده به‌دلیل آن‌که شهروندان در حوزه انتخابی‌اش با او در تماس هستند و برای احتیاط، بهتر می‌داند مدت باقی‌مانده زمان لازم برای قرنطینه را در خانه بماند.

البته از آن‌جایی که نشست «سیپک» 10 روز پیش صورت گرفته بود و مدت لازم برای قرنطینه 14 روز است، سناتور کروز حدود یک هفته دیگر در خانه خواهد ماند.

تد کروز از جمله شرکت‌کنندگان در گردهمایی «اقدام سیاسی محافظه‌کاران» آمریکا در واشینگتن بود که در پایان ماه فوریه برگزار شد.

در حال حاضر 550 مورد ابتلا به ویروس کرونای جدید در آمریکا تائید شده و شمار جان‌باختگان نیز به 22 نفر رسیده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها