‌مطالبات چند هزار میلیاردی صنایع خوزستان از وزارت نفت / بخش خصوصی برای استیفای حقوقش‌ به کدام مقام باید مراجعه کند؟

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز از ‌مطالبات چند هزار میلیاردی صنایع خوزستان از وزارت نفت خبر داد و گفت: بخش خصوصی برای استیفای حقوقش‌ به کدام مقام باید مراجعه کند؟

‌مطالبات چند هزار میلیاردی صنایع خوزستان از وزارت نفت / بخش خصوصی برای استیفای حقوقش‌ به کدام مقام باید مراجعه کند؟
کد خبر: 392349
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۰۹:۳۳:۰۵

اعتمادآنلاین| ‌ شهلا عموری، با اشاره به تأخیر پرداخت مطالبات صنایع استان از سوی وزارت نفت، اظهار داشت: در یک سال اخیر واحدهای خوزستانی که قطعات و تجهیزات نفتی تولید می‌کنند، باوجود گذشت چند سال از تحویل محصولاتشان به زیرمجموعه‌های وزارت نفت هنوز مطالباتشان پرداخت نشده است.

وی افزود: پیگیری‌های بسیاری در این رابطه انجام شد و همه راه‌های ممکن برای رسیدن این تولیدکنندگان به مطالباتشان را طی کردیم، که تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به سفر وزیر نفت به استان در تاریخ 29 بهمن‌ماه، گفت: در این سفر جلسه‌ای به‌منظور بررسی مشکلات طلبکاران موردنظر در محل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با حضور هیئت همراه وزیر، استاندار خوزستان، احمد محمدی مدیرعامل این شرکت، معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل سرمایه‌گذاری استان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شد.

عموری ادامه داد: در آن جلسه از ظلمی که به این گروه از تولیدکنندگان (تجهیزات و قطعات نفتی) روا شده و همچنین افول شدید رونق فعالیت که حتی مجبور به تعدیل نیروها شده‌اند صحبت شد که دلیل این شرایط بدقولی‌های مکرر مسئولان شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت مبنی برپرداخت مطالبات آن‌ها در استان است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها