کد خبر: 392549
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۴:۲۶:۰۶
| |

نوزاد 5 ماهه در اسپانیا به کرونا مبتلا شد

ابتلای نوزاد پنج ماهه به ویروس کرونا در شهر «مورسیا» اسپانیا به عنوان دومین بیمار ثبت‌شده در این شهر، تیتر رسانه‌های اسپانیایی شد.

نوزاد 5 ماهه در اسپانیا به کرونا مبتلا شد
کد خبر: 392549
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۴:۲۶:۰۶

اعتمادآنلاین| پورتال بهداشتی شهر مورسیا روز گذشته (یکشنبه) ابتلای کم‌سن‌ترین فرد به ویروس کرونا در این شهر را اعلام کرد که متعلق به نوزاد پنج ماهه‌ای با علائم خفیف است؛ طبق اطلاعات به دست آمده خانواده این نوزاد اخیرا به مادرید سفر داشته‌اند و این دومین مورد ثبت‌شده در مورسیا است.

طبق اعلام مقامات شهری، پس از بروز علائم مرتبط با بیماری و تایید آزمایش های این کودک پنج ماهه و خانم 27 ساله مبنی بر ابتلا به کووید 19، هر دو در بیمارستان «ویرخن دلا آریکساکا» تحت نظر هستند. در همین حال وضعیت تمام اطرافیان مرتبط با این دو مورد به صورت روزانه پیگیری شده و افراد دارای بیماری زمینه ای، تحت نظارت دقیق تر قرار گرفته اند.

در پی شیوع ویروس کرونا در اروپا، مراکز درمانی شهر مورسیا 170 مورد مشکوک به ابتلا را مورد بررسی قرار داده اند که در این میان ابتلای تنها دو مورد تایید شده است.

پدرو سانچز (نخست وزیر اسپانیا) نیز امروز در جلسه کمیسیون نظارت وزارت بهداشت با موضوع بررسی تازه ترین تدابیر مقابله با ویروس کرونا شرکت خواهد کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها