کد خبر: 392592
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۵:۳۲:۰۰
| |

بوکسورهای 52 و 63 کیلوی ایران راهی جدول شانس مجدد شدند

دو بوکسور سبک وزن ایران با باخت مقابل حریفان، راهی جدول شانس مجدد رقابت‌های انتخابی المپیک قاره آسیا شدند.

بوکسورهای 52 و 63 کیلوی ایران راهی جدول شانس مجدد شدند
کد خبر: 392592
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۵:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| در ادامه رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک قاره آسیا به میزبانی اردن، امروز (دوشنبه) 19 اسفند ماه 1398 بوکسورهای اوزان 52 و 63 کیلوگرم ایران با باخت مقابل حریفان خود، از کسب سهمیه بازمانده و راهی جدول شانس مجدد شدند تا امیدهای آنها برای کسب سهمیه همچنان باقی بماند.

به این ترتیب در وزن 52 کیلوگرم، امید احمدی‌صفا که پیش از این برابر نماینده عراق به پیروزی رسیده بود، مقابل «زویروف» قهرمان المپیک و جهان از ازبکستان به روی رینگ رفت و شکست خورد. احمدی‌صفا با این باخت به جدول شانس مجدد رفت و باید روز چهارشنبه با بوکسور استرالیایی برای کسب سهمیه المپیک مبارزه کند.

اما در مبارزات وزن 63 کیلوگرم، اشکان رضایی بوکسور جوان ایران که در مبارزه نخست خود مقابل مشترن کره‌جنوبی به برد رسیده بود، با «سافیولین ذکار» قزاقستانی دیدار کرد که در نهایت با رای داوران شکست خورد. رضایی نیز با این باخت راهی جدول شانس مجدد شد و باید روز چهارشنبه با بوکسور تاجیکستانی مبارزه کند.

در مسابقات نوبت عصر امروز هم دانیال شه‌بخش در مرحله یک‌چهارم نهایی وزن 57 کیلو با «تیمرژانوف» از قزاقستان و شاهین موسوی در جدول شانس‌ مجدد با «کاخرامونوف» از ازبکستان مبارزه می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها