کد خبر: 392618
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۶:۱۷:۱۶
| |

«انگل» رکورد «مصائب مسیح» در گیشه انگلستان را شکست

فیلم برنده اسکار «انگل» به کارگردانی بونگ جون هو، رکورد شانزده ساله «مصائب مسیح» ساخته مل گیبسون در گیشه انگلستان را شکست.

«انگل» رکورد «مصائب مسیح» در گیشه انگلستان را شکست
کد خبر: 392618
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۶:۱۷:۱۶

اعتمادآنلاین| «مصائب مسیح» رکورد گیشه انگلستان را واگذار کرد. فیلم سینمایی «انگل» به پرفروش‌ترین فیلم خارجی زبان در انگلستان تبدیل شد و به صدرنشینی 16 ساله فیلم سینمایی «مصائب مسیح» که از سال 2004 این رکورد را به نام خود ثبت کرده بود، پایان داد.

با اعلام توزیع کننده «انگل»، فیلم سینمایی تحسین شده و برنده اسکار بونگ جون هو که در سراسر دنیا رکورد‌های مختلفی را جا به جا کرده است، با فروشی 11 میلیون یورویی (14.5 میلیون دلار) از فروش فیلم مل گیبسون در این هفته عبور کرد.

این فیلم از هفتم فوریه اکران خود را در این کشور آغاز کرد و بعد از آن به مناطق دیگر نیز رسید و بعد از موفقیت در آکادمی اسکار و برنده شدن جایزه بهترین فیلم سال بیش از پیش مورد استقبال واقع شد.

پس از رکورد شکنی در هفته نخست با بیشترین فروش افتتاحیه، در هفته بعدی اکران با افزایش تعداد سینما از 137 به 428، جایگاه دوم گیشه این کشور را به خود اختصاص داد.

در گیشه جهانی این فیلم سینمایی حدود 257 میلیون دلار فروخته است که بیش از 50 میلیون دلار فروش آن به گیشه آمریکای شمالی مربوط می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها