علی ربیعی، سخنگوی دولت:

تفاوتی بین کرونای مردم و مسئولان نیست

علی ربیعی، سخنگوی دولت گفت: واقعا اینطور نیست که در این خصوص بین مسئولین و مردم تفاوتی باشد. اتفاقا از روز اول من نوشتم که کرونا ویروسی است بی تفاوت که هیچ مرزی برای هیچ چیز قائل نیست. اتفاقا مبتلا شدن برخی از مسئولان دولتی به این بیماری خود نشان از سطح بالای تماس اجتماعی آنها و حضورشان در بین مردم است و اینکه فاصله ای بین آنها نیست.

تفاوتی بین کرونای مردم و مسئولان نیست
کد خبر: 392647
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۸:۵۵:۴۹

اعتمادآنلاین| علی ربیعی، سخنگوی دولت گفت: مبتلا شدن برخی از مسئولان دولتی به این بیماری خود نشان از حضور آنها در بین مردم است.

بعد از شیوع ویروس کرونا تعدادی از مسئولان و نمایندگان مجلس با انتشار سلفی های خود در فضای مجازی اعلام کردند که آنها نیز به این ویروس مبتلا شده و در قرنطینه به سر می برند. برخی افراد با تبعیض آمیز خواندن درمان مسئولان واکنش نشان دادند.


سخنگوی دولت این موضوع را رد کرد و گفت: واقعا اینطور نیست که در این خصوص بین مسئولین و مردم تفاوتی باشد. اتفاقا از روز اول من نوشتم که کرونا ویروسی است بی تفاوت که هیچ مرزی برای هیچ چیز قائل نیست. اتفاقا مبتلا شدن برخی از مسئولان دولتی به این بیماری خود نشان از سطح بالای تماس اجتماعی آنها و حضورشان در بین مردم است و اینکه فاصله ای بین آنها نیست.

ربیعی افزود: حتی برخی هم در داخل و خارج از کشور این موضوع را دست مایه نقد قرار دادند که چرا مسئولانشان را نمی توانند حفاظت کنند. خود این موضوع نشان می دهد تلقی پیش آمده از ویژه بودن امکانات برای مسئولین صحیح نیست.

وی در پایان گفت: به هرحال باید توجه داشت که برخی پروتکل های حفاظتی برای مسئولان وجود دارد که لازم الاجرا است و مسئولین ناگزیر از تبعیت این پروتکل ها هستند که بخشی از آن هم ناظر به ملاحظات پیشگرانه از سرایت بیماری به سایرین است.

منبع: جماران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها