لایپزیگ نسخه آقای خاص را در اروپا می‌پیچد؟

کار مورینیو و تیمش برای بقا در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت شده است.

لایپزیگ نسخه آقای خاص را در اروپا می‌پیچد؟
کد خبر: 392688
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۸:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود که در یکی از دیدارها لایپزیگ به دیدار تاتنهام خواهد رفت. مصدومیت هری کین و سون هیونگ مین دست ژوزه مورینیو را در پوست گردو گذاشت. خرید جدید این تیم برخواین نیز چندان موثر ظاهر نشد و تاتنهام که با مشکلات عدیده‌ای در این فصل دست و پنجه نرم کرد با ورود مورینیو به جای پوچتینو نیز تغییر چندانی در سبک بازی و نتیجه گیری احساس نکرد تا این تیم لندنی که فصل قبل نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود، در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

در دیدار رفت تاتنهام نتوانست دروازه لایپزیگ را باز کند و با پنالتی که تیمو ورنر به گل تبدیل کرد برابر لایپزیگ شکست خورد. اسپرز این هفته در لیگ برتر نیز در زمین برنلی به تساوی یک بر یک رسید تا تیم مورینیو در شرایط خوبی قرار نداشته باشد و باید دید 90 دقیقه حساسی که در آلمان پیش رو است می‌تواند باعث ماندن اسپرز در لیگ قهرمانان شود یا لایپزیگ با سرمربی جوان خود جولیان ناگلزمن 32 ساله راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان می‌شود.

در دیگر دیدار این مرحله از رقابت‌ها والنسیا که در دیدار رفت برابر آتالانتا با نتیجه 4 بر یک شکست خورد، برابر این تیم ایتالیایی صف آرایی خواهد کرد. تک گل دنیس چریشف تا حدودی امیدهای والنسیا را برای دیدار برگشت زنده نگه داشته است و این تیم در صورت برتری 3 بر صفر در دیدار برگشت در کنار هواداران خودی می‌تواند با قانون گل زده در خانه حریف راهی مرحله بعد شود. البته گاسپرینی و تیمش نشان دادند که تیمی سرسخت هستند و به این راحتی تسلیم نمی‌شوند. دیدار رفت دو تیم در سن سیرو برگزار شد و بازی برگشت در مستایا خواهد بود.

دو دیدار دیگر این مرحله از رقابت‌ها نیز چهارشنبه شب برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها