کد خبر: 392714
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۸:۳۹:۰۰
| |

تعداد قربانیان «کرونا» در جهان به 4 هزار و 17 نفر رسید

از ابتدای شیوع ویروس «کووید 19» تاکنون 4017 نفر در سراسر جهان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

تعداد قربانیان «کرونا» در جهان به 4 هزار و 17 نفر رسید
کد خبر: 392714
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۸:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| تعداد مبتلایان به ویروس جدید کرونا در جهان به 114 هزار و 422 نفر رسید. تاکنون بیش از 4 هزار نفر در کشور‌های مختلف جان خود را به دلیل ابتلا به بیماری «کووید 19» از دست داده‌اند و شمار بهبودیافتگان بیش از 64 هزار نفر بوده است.

1

در پی شیوع گسترده کرونا و تبدیل شدن ایتالیا به کانون این بیماری در اروپا، دولت محدوده قرنطینه را به کل این کشور گسترش داد. پیشتر رسانه ها اعلام کردند شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا از مرز 9172 تن گذشت. بدین ترتیب ایتالیا از کره جنوبی پیشی گرفت و به دومین کشور در جهان تبدیل شده که تحت تأثیر این ویروس قرار دارد.

ویروس کرونا نخستین بار در اواخر دسامبر در شهر ووهان چین دیده شد و علی‌رغم تمهیدات دولت این کشور به سرعت در سراسر جهان گسترش یافت. شمار کشور‌های درگیر شیوع ویروس کرونا به بیش از 95 کشور رسیده است.

رسانه‌های دولتی چین اعلام کردند شی جین پینگ، رئیس جمهور چین بامداد روز سه شنبه وارد ووهان شد. این نخستین سفر وی به این منطقه از زمان آغاز اپیدمی است.

دیدار با ساکنان این شهر، پزشکان، بیماران و مقامات سیاسی از جمله برنامه‌های سفر به این شهر است. ووهان از پایان ژانویه به طور کامل در قرنطینه به سر می‌برد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها