کد خبر: 392715
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۸:۳۹:۵۵
| |

سرهنگ رضا همتی‌زاده، رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد:

انجام بیش از 7 هزار تست کرونا در ورودی‌های استان ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی کنترل ورودی های استان به شدت تحت کنترل خواهد بود،گفت: از ابتدای طرح تاکنون 7034 مورد تست کرونا انجام شده که خوشبختانه مورد مثبتی یافت نشده است.

انجام بیش از 7 هزار تست کرونا در ورودی‌های استان ایلام
کد خبر: 392715
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۸:۳۹:۵۵

اعتمادآنلاین| سرهنگ رضا همتی‌زاده، رئیس پلیس راه استان ایلام، گفت: امروز با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور ، نیروی انتظامی پا به پای عزیزان حوزه سلامت تلاش جهادی می کند تا بتواند از سرایت این ویروس خطرناک جلوگیری کند.

وی افزود: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و سرایت آن به داخل استان ورودی های استان به شدت تحت کنترل قرار می‌گیرد و کسانی که قصد ورود به استان دارند توسط عزیزانمان در حوزه بهداشت و سلامت مورد چکاب قرار می گیرند.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای غیربومی که قصد تردد به استان را دارند تست شده و در صورت مثبت بودن تست کرونای آنها ، بلافاصله تحویل مراکز درمانی و از ورود آنها به استان جلوگیری می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، همتی‌زاده به شعار نوروز نیروی انتظامی در نوروز 99 اشاره کرد و گفت: شعار امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با عنوان "امنیت جامعه، آرامش خانواده" نامگذاری شده است که می‌طلبد شهروندان بیماری را جدی بگیرند و از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها