سرمربی لایپزیگ:

خودم را با مورینیو مقایسه نمی کنم

سرمربی جوان لایپزیگ تاکید کرد که خودش را با مورینیو مقایسه نمی کند و به ستایش از سرمربی تاتنهام پرداخت.

خودم را با مورینیو مقایسه نمی کنم
کد خبر: 392761
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۹:۴۰:۴۱

اعتمادآنلاین| به نقل از کیکر، لایپزیگ خود را آماده دیدار حساس برابر تاتنهام در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می کند.

تیم آلمانی در دیدار رفت توانست با یک گل تاتنهام را در لندن شکست دهد و امید زیادی برای صعود به دور بعد دارد.

ناگلزمن سرمربی لایپزیگ در نشست خبری قبل از بازی گفت:اصلا نمی توانم که خودم را با مورینیو مقایسه کنم. چنین مقایسه ای درست نیست. شما نگاهی به تعداد جام های که مورینیو به دست آورده داشته باشید. او با تیم های مختلف موفقیت های زیادی به دست آورده است اما من تنها یک جام کوچک در آلمان به دست آورده ام و نباید با مورینیو مقایسه شوم.

او ادامه داد: بازی سختی پیش رویم. به حمایت هواداران خود در این دیدار حساس نیاز داریم. هر چند تاتنهام در چند دیدار اخیر خود نتوانسته است که نتایج خوبی به دست آورد اما همچنان تیم خوب و خطرناکی است. آنها بازیکن بسیار خوبی در اختیار دارند و به ویژه در ضد حملات بسیار خطرناک هستند. ما نگاهی به نتایج اخیر تاتنهام نمی کنیم و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا با حمایت هوادارانمان به دور بعد راه پیدا کنیم.

سرمربی لایپزیگ در پایان گفت: قبل از بازی حساس برابر تاتنهام از انگیزه و شور و هیجان زیادی برخوردار هستند. بازیکنان به خوبی می دانند که بازی سختی در انتظار ما است و نیاز به صدا درآوردن زنگ هشدار نیست. در بوندسلیگا در رده سوم جای داریم و هنوز شانس قهرمانی را داریم و در لیگ قهرمانان اروپا هم به یک هشتم راه پیدا کرده ایم و به همین خاطر انگیزه لازم را برای ادامه فصل داریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها