رئیس کمیسیون شهرسازی از پاکسازی بساط گستران محدوده شرق تهران قدردانی کرد

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران از اقدام شهرداری تهران برای پاکسازی بساط گستران محدوده شرق تهران قدردانی کرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی از پاکسازی بساط گستران محدوده شرق تهران قدردانی کرد
کد خبر: 392773
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۹:۵۲:۱۸

اعتمادآنلاین| محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در صحن علنی شورا در تذکری گفت: از مدیریت شهری که طی روزهای اخیر مجموعه‌ای از اقدامات ارزشمند در سطح شهر تهران را توسط سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق 22 گانه در بحث مقابله با ویروس کرونا انجام داده است تقدیر و تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله با همبستگی ملی و ایفای مسئولیت‌پذیری اجتماعی توسط آحاد جامعه شهری شاهد کنترل شیوع ویروس کرونا باشیم.

وی افزود: باید از شهرداری تهران برای پاکسازی محدوده شرق تهران که بساط گسترها در این محدوده به ویژه تهرانپارس وضعیت اسفباری را ایجاد کرده بودند و متأسفانه مردم نیز برای حضور در اجتماع‌ها رعایت نکات لازم را نمی‌کردند قدردانی کنم. روز گذشته معاون خدمات شهری، مدیرعامل شهربان و شهردار منطقه نسبت به پاکسازی این محدوده اقدام کردند.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به فوت محمدرضا راه چمنی اشاره کرد و افزود: مراتب تسلیت خود را در ارتباط با فوت یکی از فعالان سیاسی و سیاستمداران ممتاز کشور اعلام می‌کنم. آقای راه چمنی از دانشجویان مبارز قبل از انقلاب بودند و اولین رئیس هلال احمر خراسان بودند که پس از آن نیز چهار دوره در مجلس شورای اسلامی نمایندگی مردم سبزوار را بر عهده داشتند و در دولت آقای خاتمی نیز مسئولیت سازمان بهزیستی را عهده‌دار بودند.

وی افزود: ایشان یکی از فعالان حزبی بودند که نقش بسیار مهمی در عملیاتی کردن قانون شوراها داشتند. به ویژه اینکه در برگزاری نخستین دوره انتخابات شوراها به عنوان هیأت نظارت نقش‌آفرینی بسیاری داشتند. لذا مراتب تسلیت خود را به خانواده و همشهریان خود اعلام می‌کنم.

سالاری با اشاره به نقش‌آفرینی امروز کادر درمانی در مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: از زحمات مجموعه پرسنل بیمارستان مسیح دانشوری در طول روزهای اخیر تشکر و سپاسگزاری دارم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها