احمد جعفری نسب، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

کشف بیش از 1 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان ری

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف و ضبط یک میلیارد و 777 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان ری خبر داد.

کشف بیش از 1 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان ری
کد خبر: 392775
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۹:۵۴:۵۲

اعتمادآنلاین| احمد جعفری نسب، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران، حین بازرسی به یک دستگاه اتوبوس در عوارضی قم - تهران مشکوک شدند و تعدادی وسایل قاچاق از جمله کیف، پوشاک، کامپیوتر و وسایل ارتباطی به ارزش یک میلیارد و 777 میلیون ریال قاچاق از این فرد کشف و ضبط کردند.

وی افزود: این میزان کالای قاچاق در بازرسی‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی و پلیس پایگاه نهم فاتب کشف شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده یک میلیارد و 777 میلیون ریال جریمه برای این پرونده در نظر گرفته شد.

جعفری نسب ادامه داد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان.های استان تهران برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تاکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها