کد خبر: 392794
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مردم کره‌جنوبی با حضور در منزل کرونا را به عقب راندند/ طی دو هفته مبتلایان به کرونا در کره‌جنوبی به کمتر از 150 نفر رسید

دولت کره‌جنوبی اعلام کرد طی 2 هفته گذشته تعداد مبتلایان ویروس کرونا در این کشور به کمتر از 150 نفر رسید. خبرگزاری رسمی کره‌جنوبی «یونهاپ» در 2 گزارش جداگانه ضمن اعلام کاهش شمار مبتلایان به ثبت رسیده در 24 ساعت منتهی به روز سه‌شنبه، از پایبندی 75 درصدی مردم به خودقرنطینگی در خانه سخن گفت.

مردم کره‌جنوبی با حضور در منزل کرونا را به عقب راندند/ طی دو هفته مبتلایان به کرونا در کره‌جنوبی به کمتر از 150 نفر رسید
کد خبر: 392794
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دولت کره‌جنوبی اعلام کرد طی 2 هفته گذشته تعداد مبتلایان ویروس کرونا در این کشور به کمتر از 150 نفر رسید.

به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری رسمی کره‌جنوبی «یونهاپ» در 2 گزارش جداگانه ضمن اعلام کاهش شمار مبتلایان به ثبت رسیده در 24 ساعت منتهی به روز سه‌شنبه، از پایبندی 75 درصدی مردم به خودقرنطینگی در خانه سخن گفت.

بر اساس اطلاعات منتشرشده در خبرگزاری، طی 24 ساعت گذشته 131 مورد ابتلا به ویروس به ثبت رسیده است که این رقم کمترین شمار مبتلایان طی دو هفته گذشته محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، بر اساس نظرسنجی انجام‌گرفته توسط شرکت «Korea Broadcast Advertising Corporation» که در این خبرگزاری بازتاب پیدا کرد، از هر 10 شهروند کره‌جنوبی بین هفت تا هشت نفر اعلام کردند برای جلوگیری از شیوع کووید-19 سعی می‌کنند از خانه خارج نشوند.

طبق این آمار، 75 درصد از کسانی که مورد سوال قرار گرفتند اعلام کردند از انجام فعالیت خارج از خانه به دلیل شرایط شیوع کرونا پرهیز می‌کنند، 80 درصد از آنها نیز گفتند که مشاهده تلویزیون، گشتن در شبکه‌های اجتماعی و بازی با تلفن همراه و رایانه را به خروج از منزل ترجیح می‌دهند.

86 درصد از مردم کره‌جنوبی نیز عنوان کردند که به شدت پیگیر اخبار ویروس کرونا هستند.

85 درصد هم خبر دادند برای مقابله با کرونا ماسک خریده‌اند و 54 درصد نیز از خرید محلول ضدعفونی‌کننده دست با هدف پیشگیری از کرونا گفتند.

این نظرسنجی روی یک جامعه آماری هزارنفره با سنین 20 تا 59 سال انجام گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها