کد خبر: 392804
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۰:۳۵:۱۱
| |

روند کاهشی ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در «چین» ادامه دارد

مقام‌های دولت چین اعلام کردند، تعداد موارد ابتلا و مرگ ناشی از ویروس کرونا در این کشور همچنان رو به کاهش و موارد درمان مبتلایان رو به افزایش است.

روند کاهشی ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در «چین» ادامه دارد
کد خبر: 392804
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۰:۳۵:۱۱

اعتمادآنلاین| کمیسیون ملی بهداشت چین آمار تازه‌ای از وضعیت شیوع ویروس کرونا، شمار مبتلایان، تعداد فوتی‌ها و درمان‌شدگان ارائه کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «آناتولی»، طبق اعلام کمیسیون ملی بهداشت چین شمار افرادی که در این کشور به دلیل ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست می‌دهند، همچنان رو به کاهش است.

این کمیسیون، بامداد امروز «سه شنبه» در ادامه اطلاع‌‌رسانی‌های دولت چین درباره وضعیت شیوع ویروس کرونا و تلاش‌ها برای مهار آن آمار تازه‌ای ارائه کرد.

بنا بر اطلاعات این نهاد، طی 24 ساعت گذشته در مجموع 17 نفر در چین جانشان را بر اثر کرونا از دست دادند و 19 مورد جدید ابتلا به این ویروس ثبت شده است.

با احتساب موارد جدید فوتی، میزان تلفات ویروس کرونا در چین به 3139 کشته افزایش یافته و تعداد مبتلایان هم به 80754 تن رسیده است.

16982 نفر از مبتلایان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در حال معالجه هستند و حال 4794 تن از مبتلایان، وخیم است.

طبق گزارش‌ها،59922 نفر از مبتلایان به کرونا در چین بعد از درمان، از بیمارستان‌ها مرخص شده و به خانه برگشته‌اند.

شیوع ویروس کرونا از دسامبر 2019 (اواسط دی ماه) ابتلا در شهر «ووهان» چین خبرساز شد و سپس به تدریج به دیگر نقاط سرایت کرد. طبق آخرین خبرها، این ویروس تا امروز به 110 کشور جهان سرایت کرده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها