کد خبر: 392847
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۱:۱۹:۱۰
| |

ریاض سفر به 5 کشور دیگر را به حالت تعلیق درآورد

وزارت کشور عربستان سعودی از تعلیق سفرها به پنج کشور دیگر در راستای اقدامات پیشگیرانه برای کنترل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

ریاض سفر به 5 کشور دیگر را به حالت تعلیق درآورد
کد خبر: 392847
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۱:۱۹:۱۰

اعتمادآنلاین| مقامات سعودی که پیشتر، سفر شهروندان و افراد مقیم این عربستان سعودی به 9 کشور را به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعویق درآورده بودند، سفر به پنج کشور دیگر را ممنوع اعلام کردند.

به نوشته خبرگزاری رسمی چین «شینهوا»، وزارت کشور عربستان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای اقدامات پیشگیرانه برای کنترل شیوع ویروس کرونا، سفر شهروندان و مقیمان این کشور به پنج کشور عمان، فرانسه، آلمان، ترکیه و اسپانیا را به طور موقت لغو کرده است.

ریاض، پیشتر در همین راستا، سفر به 9 کشور ایتالیا، کره جنوبی، عراق، لبنان، سوریه، مصر، کویت،امارات و بحرین را به حالت تعلیق درآورده بود.

وزارت کشور عربستان اعلام کرد که این تعلیق، شامل کلیه سفرهای دریایی و هوایی میان عربستان و این 14 کشور می شود و تنها سفرهای تجاری، با رعایت احتیاط های لازم و ضروری و نیز برخی شرایط انسانی و استثنایی از این تصمیم مستثنی خواهند بود.

وزارت بهداشت عربستان سعودی روز یکشنبه (8 مارس) اعلام کرد که نتایج تست سه زن و یک مرد در خصوص ابتلا به ویروس کرونا مثبت بوده است تا جمع مبتلایان به این ویروس در عربستان به عدد 11 برسد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها