آمریکا به صاحبان کشتی‌ها درباره انبار کردن نفت ایران هشدار می‌دهد

یکی از مقامات وزارت خارجه ایالات متحده اعلام کرد دولت آمریکا به زودی به صاحبان کشتی‌ها، مقام‌های بندری و شرکت‌های بیمه درباره انبار کردن نفت ایران هشدار می‌دهد.

آمریکا به صاحبان کشتی‌ها درباره انبار کردن نفت ایران هشدار می‌دهد
کد خبر: 392933
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۲:۵۴:۵۳

اعتمادآنلاین| «دیوید پیمان» معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور مبارزه با تهدیدهای مالی و تحریم‌ها به رویترز گفت: دولت دونالد ترامپ به زودی به صاحبان کشتی‌ها، مقام‌های بندری و شرکت‌های بیمه درباره انبار کردن نفت ایران هشدار می‌دهد و خواستار اجتناب آنها از نقض تحریم‌های آمریکا علیه تهران می‌شود.

پیمان در نشست بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها گفت: «ما هرکسی که نفت، محصولات پتروشیمی و سوخت فرآوری شده ایران را انبار کند به گونه‌ای که نقض تحریم‌های آمریکا باشد، فارغ از اینکه چه کسی هست، هدف قرار می‌دهیم و آن را در لیست می‌گذاریم».

او همچنین گفت ایالات متحده از ناخداهای کشتی‌ها می‌خواهد از هر کسی که در کار انتقال نفت تحریم شده از یک کشتی به کشتی دیگر است عکس گرفته و در اختیار دولت آمریکا قرار دهد.

معاون دستیار وزیر خارجه ایالات متحده همچنین گفت به کشتی‌های باری که با هدف فرار از تحریم‌های آمریکا تجهیزات ردیابی‌شان را خاموش می‌کنند نیز هشدار داده خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها