کد خبر: 392944
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۳:۱۴:۰۰
| |

از استقلال طلب دارم اما اقدامی برای توقیف اموال نکرده‌ام

عضو پیشین هیات‌مدیره استقلال گفت: از دیدن برخی اخبار در رابطه با خودم تعجب می‌کنم و نمی‌دانم این شایعات از چه منبعی ایجاد می‌شوند.

از استقلال طلب دارم اما اقدامی برای توقیف اموال نکرده‌ام
کد خبر: 392944
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۳:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| در روزهایی که از در و دیوار برای استقلال طلبکار می‌بارد، خبرهایی هم از توقیف اموال و ساختمان استقلال از سوی شاهرخ سبک‌دست عضو پیشین هیات مدیره استقلال منتشر شد که این خبر قدری عجیب بود. به همین دلیل سبک‌دست در این باره گفت: این که من از استقلال مطالباتی دارم درست است و در دوره مدیران گذشته هم بحث بازپرداخت این مطالبات مطرح شده بود و قول‌هایی هم به بنده دادند. البته هنوز اتفاقی در این خصوص نیفتاده است.

او افزود: از روزی که آقای فتح‌الله‌زاده مسئولیت باشگاه را پذیرفته‌اند هنوز فرصتی نشده که حتی ایشان را ببینم چه برسد به اینکه درباره مطالبات صحبت کنم.

عضو پیشین هیات‌مدیره گفت: پیگیر وصول مطالباتم هستم اما هرگز در این خصوص اقدام قهریه علیه باشگاه نکرده و هرگز هم نخواهم کرد. بنده نه تاکنون هیچ اقدامی در رابطه با توقیف ساختمان یا اموال باشگاه کرده و نه هرگز چنین کاری خواهم کرد. این کار دور از شأن من و باشگاه استقلال است. همواره هم به شکلی دوستانه با مدیران وقت استقلال دیدار داشته ام و از این چارچوب خارج نخواهم شد.

سبک‌دست گفت: به عنوان فردی که در گذشته در این باشگاه مسئولیت داشته نسبت به این تیم علاقه دارم و به خوبی شرایط آن را درک می کنم. نه می خواهم و نه می توانم مشکلات استقلال را افزایش دهم و دوست ندارم در دامن زدن به بحران‌هایی که دور و بر آن را گرفته سهیم باشم.

او با بیان اینکه همواره با مدیران و باشگاه استقلال روابط خوبی داشته تاکید کرد: نمی‌دانم با این که چند سال هست از این تیم دور هستم و هرگز دنبال حاشیه و جنجال نبودم و همواره برای موفقیت تیم دلم می‌تپد و خواهان این هستم که هرچه زودتر شرایط آرمانی و ایده‌آل در این باشگاه مردمی شکل بگیرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها