احمد مرادی، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

دولت به کمک واحدهای تولید اقلام بهداشتی بیاید/ اکنون وقت حمایت است نه سنگ اندازی

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: باید دولت با حمایت از واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی و درمانی سعی در رفع دغدغه‌های مردم و کادر درمانی داشته باشد.

دولت به کمک واحدهای تولید اقلام بهداشتی بیاید/ اکنون وقت حمایت است نه سنگ اندازی
کد خبر: 392989
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۴:۲۷:۲۴

اعتمادآنلاین| احمد مرادی، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس، در حاشیه بازدید از یکی از واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: باید یک خدا قوت و خسته نباشید صمیمانه به‌تمامی زحمتکشان عرصه تولید اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در سطح کشور کرد که در این شرایط سخت به‌واقع دست‌به‌کار جهادی زده‌اند.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی در کنار کادر درمان سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که این ظرفیت در استان هرمزگان و نیروهای بومی وجود دارد که بتوانند در این برهه سخت آستین همت را بالا زده و با توجه به نیاز بازار در عرضه این اقلام کوشش می‌کنند.

مرادی با تأکید بر نگاه ویژه دولت و استاندار در حمایت از این واحدهای تولیدی، خاطرنشان کرد: در بازدید از واحد تولیدی پدرام طب متوجه مشکل نقدینگی این واحد شدم که نیاز است اکنون با توجه به نیاز ویژه استان و رفع دغدغه کادر درمان و مردم به این موضوع ورود کند.

این نماینده مجلس با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی در بازار استان هرمزگان، اضافه کرد: باید هرچه زودتر با تدابیر صورت گرفته واحدهای تولیدی راه‌اندازی شده و با تسهیل سازی امور و همچنین تأمین برخی از اقلام از بیرون نیز سعی در آرام کردن شرایط و رفع نیازهای مردم داشته باشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی در هرمزگان به‌زودی شاهد رفع دغدغه‌های عموم شهروندان باشیم از مسئولان استانی خواست با نگاهی ویژه به فکر حمایت از این واحدها باشد تا سنگ اندازی و ممانعت از تسهیل سازی امور.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها