وحید قلیچ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

مدیران ورزش ایران دوست ندارند پرسپولیس و استقلال سروسامان بگیرند/ با جدایی انصاری‌فرد هیچ اتفاقی برای پرسپولیس رخ نمی‌دهد/ مشکل اصلی انصاری‌فرد در این مدت خرید آنتونی استوکس بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: یک لیوان پیش روی وزیر ورزش قرار دارد که چند اسم در آن است. هر از گاهی این اسامی را زیر و رو می‌کند و یک نفر را برای مدیرعاملی پرسپولیس انتخاب می‌کند. این یک چرخه تکراری است.

مدیران ورزش ایران دوست ندارند پرسپولیس و استقلال سروسامان بگیرند/ با جدایی انصاری‌فرد هیچ اتفاقی برای پرسپولیس رخ نمی‌دهد/ مشکل اصلی انصاری‌فرد در این مدت خرید آنتونی استوکس بود
کد خبر: 392990
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد حمیدی- محمدحسن انصاری‌فرد بامداد سه‌شنبه، بیستم اسفندماه، از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا کرد. او دلیل استعفایش را دخالت وزارت ورزش در امور باشگاه و همچنین همکاری نکردن اعضای هیات مدیره با خودش اعلام کرد ( بیشتر بخوانیم ).

محمدحسن انصاری فرد

حسین قدوسی، دلیل اصلی استعفای انصاری‌فرد

انصاری‌فرد بعد از حضورش در باشگاه پرسپولیس دست به تغییرات زیادی زد و یکی از آنها انتخاب حسین قدوسی به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه بود. قدوسی البته مشاور انصاری‌فرد هم بود و در کار جذب بازیکن نیز دخالت می‌کرد، همین موضوع باعث شد اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس با او به مشکل بخورند. هرچند انصاری‌فرد از او حمایت می‌کرد، اما قدرت هیات‌مدیره پرسپولیس کار خودش را کرد و همین بود که حسین قدوسی از سمتش در باشگاه پرسپولیس کناره‌گیری کرد. با جدایی قدوسی از باشگاه، استعفای انصاری‌فرد هم محتمل به نظر می‌رسید. هرچند هیچ‌کسی فکرش را هم نمی‌کرد او این‌قدر زود به رفتن قدوسی واکنش نشان دهد و استعفایش را تقدیم هیات‌مدیره کند ( بیشتر بخوانیم ).

انصاری فرد درباره دلیل استعفایش گفته: «متاسفانه بدون اطلاع من حسین قدوسی را که از یاران باوفای باشگاه پرسپولیس بوده و فردی زحمتکش و دلسوز و کاربلد محسوب می‌شود برکنار کردند. به دنبال این موضوع رسول پناه از لطف بسیار جسارت‌آمیزی در قبال من استفاده کرد. او پیامی را با این مضمون برای من ارسال کرد که جای تاسف است که رئیس هیات‌مدیره یک باشگاه اینچنین به مدیرعاملش توهین می‌کند. او پیام داد خبر مصوبه هیات‌مدیره را که در اپلیکیشن باشگاه منتشر شده سایت باشگاه تحریف کرده است؛ لذا خواهشمند است نسبت به اصلاح آن اقدام کنید و قدوسی طبق مصوبه هیات‌مدیره همکاری‌اش با باشگاه غیرقانونی خواهد بود و عواقب آن بر عهده جنابعالی خواهد بود.» ( بیشتر بخوانیم )

هیات مدیره پرسپولیس

ناراحتی انصاری‌فرد از وزیر ورزش

انصاری‌فرد البته بابت اینکه به هیات‌مدیره پرسپولیس اضافه نشده ناراحت بود و درباره این موضوع هم گفت: «درگیری‌های ما با اعضای هیات‌مدیره باشگاه در این مدت خیلی زیاد بود، ولی من نمی‌خواستم به خاطر آرامش پرسپولیس هواداران این مسائل را متوجه شوند. آنها کار را به جایی رساندند که دیگر جای ماندن نیست. مدیرعاملی که نتواند خودش مدیر روابط عمومی‌اش را انتخاب کند و بعد از جدایی عرب با وجود جای خالی در هیات‌مدیره پرسپولیس، هنوز به عنوان عضو این هیات‌مدیره انتخاب نشده‌، نشان‌دهنده همه چیز است.»

مدیرعامل سابق پرسپولیس که در برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما درباره دلایل استعفایش صحبت می‌کرد، بابت عدم حمایت وزیر ورزش از خودش هم ناراحت بود و در ادامه به این موضوع نیز اشاره کرد: «در سه ماهی که رسول‌پناه رئیس هیات‌مدیره بود متوجه شدم که وزیر فقط با او امور را هماهنگ می‌کند و هیچ ارتباط دیگری با من نداشت. آنها جلسات مخفیانه برگزار می‌کردند که اینها همه نشان می‌دهد ماهیت کار چیست. سوالم از وزیر این است که اگر به من اعتقادی نداشتی، چرا این کار را کردید؟ سلطانی‌فر هر روز وعده می‌داد که شما عضو هیات‌مدیره می‌شوید، وقتی این اتفاق نمی‌افتد سایر اعضا مدعی می‌شوند که وزیر مرا قبول ندارد. به همین دلیل هر چه از دهان‌شان درمی‌آید به من می‌گویند. هاشمی در آخرین جلسه هیات‌مدیره در حضور جمع توهین‌هایی به من کرد که شرمم می‌آید آنها را به زبان آورم.» ( بیشتر بخوانیم )

انصاری فرد

هرچند محمدحسن انصاری‌فرد از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا کرده، اما هیات مدیره این باشگاه با استعفای او مخالفت کرده است. هرچند خبیری اعلام کرده که انصاری فرد باید به ساختمان باشگاه بازگردد و به کارش ادامه دهد. اما انصاری فرد قصد بازگشت به پرسپولیس را ندارد. همین موضوع هم باعث شده تا اعضای هیات مدیره این باشگاه هم مهرداد هاشمی را به عنوان سرپرست پرسپولیس انتخاب کنند. هاشمی سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا را در کارنامه دارد و اکنون هم عضو هیات مدیره پرسپولیس است.

رفتن انصاری‌فرد هیچ تاثیری بر پرسپولیس ندارد

وحید قلیچ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره جدایی انصاری‌فرد از این باشگاه گفت: با جدایی انصاری‌فرد هیچ اتفاقی برای پرسپولیس رخ نمی‌دهد. وزیر ورزش یک نفر دیگر را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب می‌کند و دوباره روز از نو، روزی از نو. یک لیوان پیش روی وزیر ورزش قرار دارد که چند اسم در آن است. هر از گاهی این اسامی را زیر و رو می‌کند و یک نفر را برای مدیرعاملی پرسپولیس انتخاب می‌کند. این یک چرخه تکراری است ( بیشتر بخوانیم ).

او ادامه داد: مشکل اصلی انصاری‌فرد در این مدت خرید آنتونی استوکس بود. مشاوران باشگاه نباید به خرید استوکس اصرار می‌کردند. انصاری‌فرد با خرید این بازیکن خودش را زیر سوال برد. البته باید قبول کنیم مدیران پرسپولیس برخی از مواقع کارهایی انجام می‌دهند که وزیر ورزش هم مجبور به تغییر آنها می‌شود ( بیشتر بخوانیم ).

قلیچ در پاسخ به این سوال که چه کسی حاضر است با این میزان بدهی، مدیریت باشگاه پرسپولیس را بر عهده بگیرد گفت: خیلی از افراد هستند که می‌توانند مدیرعامل پرسپولیس و استقلال شوند. اما حضورشان در این تیم‌ها زمانی رخ می‌دهد که وزیر ورزش بخواهد این افراد در این تیم‌ها مدیریت کنند. امروز وزیر علاقه‌ای به حضور این افراد ندارد. متاسفانه مدیران ورزش ایران دوست ندارند پرسپولیس و استقلال سروسامان بگیرند ( بیشتر بخوانیم ).

انصاری فرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها