کد خبر: 393013
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۵:۰۱:۲۴
| |

منچستریونایتد دیگر به پوگبا نیاز ندارد

پل اینس ستاره سابق فوتبال انگلیس و خط میانی منچستریونایتد می‌گوید با حضور برونو فرناندس، یونایتد دیگر نیازی به پل پوگبا ندارد.

منچستریونایتد دیگر به پوگبا نیاز ندارد
کد خبر: 393013
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۵:۰۱:۲۴

اعتمادآنلاین| پل اینس، ستاره سابق فوتبال انگلیس و خط میانی منچستریونایتد می‌گوید با حضور برونو فرناندس، ستاره پرتغالی جدید منچستریونایتد و درخشش او با پیراهن این تیم، شیاطین سرخ دیگر نیازی به پل پوگبا نخواهند داشت و می‌توانند او را واگذار کنند.

از مدتی پیش به نظر می‌رسید که پل پوگبا به زودی از باشگاه منچستریونایتد خارج شده و به دوران حضورش در اولدترافورد خاتمه خواهد داد. او در تابستان 2019 به صراحت گفته بود که مایل است چالش جدیدی را در جایی به غیر از اولدترافورد تجربه کند و صحبتهای زیادی درباره احتمال پیوستنش به یوونتوس یا رئال مادرید مطرح شده است.

در ماه ژانویه منچستریونایتد برونو فرناندس را از اسپورتینگ لیسبون به خدمت گرفت و فرناندس در دوران حضور در یونایتد به سرعت درخشیده و خود را به عنوان یکی از بازیکنان محبوب این تیم مطرح کرده است.

اینس در این باره گفت:" هواداران فکر می‌کردند که پل پوگبا ستاره اصلی تیم‌شان خواهد بود ولی ببینید در نهایت برای او و تیم چه اتفاقی افتاد. اگر پوگبا هنوز می‌خواهد باشگاه را ترک کند حالا شرایط از هر زمان دیگری برای این کار آماده است چون ما حالا برونو فرناندس را داریم و دیگر کسی به پوگبا نیازی احساس نخواهد کرد".

پل اینس در ادامه صحبتهایش گفت:" فرناندس با اینکه تازه به باشگاه ملحق شده ولی در همین بازی‌های محدود عملکرد عالی‌ای داشته و این می‌تواند هم به نفع او باشد و هم باشگاه. پوگبا هم اگر تا پایان فصل به ترکیب برنگردد برای پس گرفتن جایگاهش کار سختی خواهد داشت و باید با ستاره آماده‌ای مثل برونو فرناندس رقابت کند".

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها