کد خبر: 393018
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۵:۰۷:۱۵
| |

کرونا مانع بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین

بحران شیوع ویروس کرونا در دنیا احتمالا مانعی بر سر راه حضور مسی در اردوی تیم ملی آرژانتین خواهد بود.

کرونا مانع بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین
کد خبر: 393018
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۵:۰۷:۱۵

اعتمادآنلاین| 16 روز دیگر تیم ملی آرژانتین در اولین بازی مقدماتی جام جهانی 2020 میزبان اکوادور خواهد بود و سپس باید به لاپاز برود و در مرتفع ترین پایتخت دنیا برابر بولیوی قرار بگیرد.

در این بین اما مشکل بزرگی برای لژیونرهای آرژانتین بر سر راه حضور در اردوی تیم ملی کشورشان به وجود آمده است.

دولت آرژانتین اعلام کرده است که تمام افرادی که از کشورهای تحت شیوع کرونا وارد خاک آرژانتین می شوند، باید خود را دو هفته در قرنطینه قرار دهند و حق حضور در اماکن عمومی را نخواهند داشت.

به این ترتیب لیونل مسی که از اسپانیا باید به آرژانتین برود نیز با چنین معضلی روبرو خواهد بود. در اسپانیا بیش از 1300 نفر مبتلا به کرونا شناسایی شده است و قرار است از هفته بعد بازی های لالیگا پشت درهای بسته برگزار شود.

همین مشکل به خصوص برای بازیکنان شاغل در فوتبال ایتالیا وجود دارد. لائوتارو مارتینز، رودریگو دی پائول و پائولو دیبالا در سری آ حضور دارند و در ایتالیا این روزها قرنطینه عمومی حاکم است. لئاندرو پاردس از پی اس جی و آلاریو که برای لورکوزن آلمان بازی می کند نیز با این مشکل دست به گریبان خواهند بود.

مسی بازی اول را به دلیل محرومیت از دست داده و باید دید لیونل اسکالونی برای این معضل چه تدابیری در نظر خواهد داشت. او قرار است امشب لیست نهایی برای این دو بازی را اعلام کند.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها