کد خبر: 393056
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۶:۱۰:۰۰
| |

بحران در رئال؛ پرز و زیدان در مرز جدایی

زین الدین زیدان یک هفته پس از فتح ال کلاسیکو در خطر برکناری قرار دارد. مارکا امروز در گزارشی ویژه پرده از 4 اختلاف پرز با زیدان برداشت.

بحران در رئال؛ پرز و زیدان در مرز جدایی
کد خبر: 393056
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۶:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| به نقل از مارکا، رئال مادرید یکشنبه شب در زمین بتیس شکست خورد و صدر جدول را بار دیگر به بارسلونا تقدیم کرد. شکستی که کمتر کسی باور داشت؛ به خصوص که با بازی بسیار ضعیف شاگردان زیدان نیز همراه بود. بدترین نمایش فصل رئال، در بدترین زمان ممکن رقم خورد تا کهکشانی ها یک هفته پس از پیروزی بر بارسا، بار دیگر به جاده شکست برگردند.

یازده بازی، پیش روی رئال و بارسا قرار دارد که هر کدام شان حکم فینال را دارند. رئال که کوپا دل ری را با شکست برابر سوسیداد در یک چهارم نهایی از دست داد، در لیگ قهرمانان نیز چیزی تا حذف فاصله ندارد. رئال در بازی رفت یک هشتم نهایی و در برنابئو 1-2 به سیتی باخت و سه شنبه هفته بعد باید در اتحاد برای صعود با اختلاف دو گل بر تیم پپ گواردیولا پیروز شود که ماموریتی بسیار دشوار خواهد بود.

سران رئال اما مسئولیت بخش مهمی از نتایج پرنوسان اخیر و شکل بازی بد تیم را متوجه زیدان می دانند. مربی ای که بسیاری او را مدیری خوب برای رختکن می دانند ولی در مورد ایده ها و تمرینات تاکتیکی او دچار تردید هستند. آنها معتقدند که زیدان در تمرینات، برنامه های تاکتیکی خاصی را برای بازیکنان در نظر نمی گیرد و تیم او مشکل تاکتیکی دارد.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها