کد خبر: 393112
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۰۸:۵۳:۰۸
| |

لیورپول - اتلتیکومادرید/ زنده شدن دوباره در آنفیلد؟

آیا اتفاقی که سال قبل برای بارسلونا رخ داد این بار برای اتلتیکومادرید در آنفیلد رخ می‌دهد؟

لیورپول - اتلتیکومادرید/ زنده شدن دوباره در آنفیلد؟
کد خبر: 393112
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۰۸:۵۳:۰۸

اعتمادآنلاین| در ادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لیورپول در خانه برای جبران شکست یک بر صفر برابر اتلتیکومادرید دیدار خواهد کرد. قرمزهای لیگ برتر تقریبا خیال خودشان را بابت قهرمانی در لیگ برتر راحت کردند و به زودی جام قهرمانی را بالای سر می‌برند.

پارسال بارسلونا در نیوکمپ توانست با سه گل لیورپول را شکست دهد ولی در بازی برگشت اسیر جو آنفیلد شد و بازیکنان این تیم با چشمان گریان ورزشگاه را ترک کردند. حالا باید دید لیورپولی که با تمام توان به میدان خواهد رفت می‌تواند این اتفاق را برای اتلتیکومادرید نیز تکرار کند؟ تیم مادریدی این هفته برابر سویا به تساوی 2 بر 2 رسید.

تیم کلوپ در حالی که یک گل از بورنموث دریافت کرد توانست دو گل به ثمر برساند و برنده این دیدار شود و بعد از شکستی که سیتی برابر یونایتد متحمل شد، الان لیورپول به یک یا دو برد دیگر در دیدارهای آینده نیاز دارد تا قهرمان لیگ برتر شود.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان نمی‌خواهد خداحافظی زودهنگامی با لیگ قهرمانان داشته باشد و باید دید شطرنج سیمئونه و کلوپ در آنفیلد به چه سرانجامی می‌رسد.

در دیگر دیدار، پاری سن ژرمن که در دیدار رفت با نتیجه 2 بر یک به دورتموند باخت در خانه پذیرای این تیم است. ارلینگ هالند ستاره دور رفت که بهترین بازیکن زمین شناخته شد زیر ذره‌بین خواهد بود و باید دید میزبان مانع هنرنمایی او می‌شود یا ستاره‌های پاریسی با نفراتی چون نیمار و ام‌باپه باید در خانه از لیگ قهرمانان کنار بروند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها