استارت تمرینات پرسپولیس در میان جنگ آتشین!

تمرینات تیم پرسپولیس در میان موجی از ابهام‌ها، حواشی و البته وضعیتی بحرانی از سر گرفته خواهد شد.

استارت تمرینات پرسپولیس در میان جنگ آتشین!
کد خبر: 393151
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۰۹:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| نزدیک به 48 ساعت از استعفای ناگهانی محمدحسن انصاری‌فرد در برنامه زنده تلویزیونی می‌گذرد و دقایقی قبل مهدی رسول پناه به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد تا او نیز در اتفاقی مشابه با برکناری علی رحیمی در لیگ چهاردهم، مثل حمیدرضا سیاسی بر مسند مدیریت این باشگاه بنشیند.

پرسپولیس در حالی وارد یک تنش تمام‌عیار مدیریتی شده که از تابستان تا همین دو روز پیش، روزهای حداقل در ظاهر با آرامشی را سپری می‌کرد. مدیرعامل به کار خود مشغول بود، جلسات هیئت مدیره تشکیل می‌شدند و بازیکنان نیز دیروزود دریافتی خود را داشتند. اما حکم‌های متوالی فیفا، اختلاف‌نظر در میان برخی از اعضای هیات‌مدیره با محمدحسن انصاری‌فرد را به درگیری لفظی کشاند تا این که سرانجام همه چیز علنی شود.

حالا کیلومترها آن‌طرف‌تر از محل واقعه در خیابان شیخ بهایی و میدان پیروزان، تمرین پرسپولیس در استادیومی در بزرگراه آزادگان استارت زده می‌شود. بازیکنانی که عده‌ای از آن‌ها نظر خود در این مورد را ابراز کرده‌اند، حالا دور هم جمع خواهند شد تا با هدایت یحیی گل محمدی، تمرینات را از سر بگیرند. تمرین تا سال جدید و شاید برای روزهای نو با مدیری تازه‌ و البته غیرقابل پیش‌بینی!

اما مشکل اصلی باشگاه پرسپولیس نه مدیریت انصاری‌فرد یا شخصی دیگر که حل مشکلات و بحران‌های پیش روست؛ پرداخت مطالبات خارجی‌ها، افزایش میزان دریافتی بازیکنان، ایجاد یک بستر برای افزایش درآمدزایی و البته مهم‌تر از هرچیز دیگری، تشکیل یک جبهه متحد در باشگاه پرسپولیس و کاهش تنش در میان هواداران؛ کاری که در سال‌های اخیر علی‌اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی تا حد قابل قبولی موفق به انجامش شدند.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها