کد خبر: 393223
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۱:۵۲:۰۰
| |

اسبقیان:

حکم ریاستم صادر شود، از سمتم در وزارت ورزش استعفا می‌کنم

رئیس جدید فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: حکم ریاستم که صادر شود، از سمتم در وزارت ورزش و جوانان کناره‌گیری خواهم کرد.

حکم ریاستم صادر شود، از سمتم در وزارت ورزش استعفا می‌کنم
کد خبر: 393223
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۱:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| شروین اسبقیان بعد از انتخاب به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: از همه رؤسای هیئت‌ها، دبیران و اعضای هیات‌رئیسه که امروز زحمت کشیدند و در این شرایط شیوع ویروس کرونا در مجمع حضور پیدا کردند تا فدراسیون جانبازان و معلولین ثبات مدیریت داشته باشد، تشکر می‌کنم. آنها واقعاً ایثار کردند و سربازان واقعی وطن هستند.

وی ادامه داد: برنامه‌هایم به سه بخش برنامه کوتاه، میان و بلندمدت تقسیم شده است. در برنامه کوتاه مدت بحث حضور در پارالمپیک برای ما بسیار مهم است و بعد از آن بازی‌های پاراآسیایی را داریم. با توجه به این دو رویداد مهم، فدراسیون نمی‌تواند نسبت به آنها بی‌تفاوت باشد و سیاست ما موفقیت در این بازی‌هاست. توسعه ورزش همگانی، قهرمانی، بحث‌های پژوهشی و علمی و استعدادیابی، همه با رویکرد فرهنگی در راستای سیاست‌های نظام مدنظر خواهد بود.

اسبقیان درباره استعفایش از سمتش در وزارت ورزش به‌عنوان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: تعهد داده‌ام در صورت انتخاب به‌عنوان رئیس فدراسیون از سمت خودم کنار می‌روم و بعد از صدور حکم ریاستم این کار را انجام خواهم داد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها