خواننده لس‌آنجلسی پول‌های مردم را پس نمی‌دهد

یکی از خوانندگان معروف خارج از کشور، با لغو اجباری کنسرت‌های نوروزی‌اش در کشورهای مختلف، گویا حاضر نیست پول بلیت‌ها را به خریداران پس بدهد.

خواننده لس‌آنجلسی پول‌های مردم را پس نمی‌دهد
کد خبر: 393226
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۱:۵۶:۳۶

اعتمادآنلاین| در سال‌های گذشته شاهد برگزاری کنسرت‌های نوروزیِ خوانندگان لس‌آنجلسی در کشورهای همسایه ایران بودیم. این خوانندگان با برگزاری کنسرت‌های‌شان در کشورهای اطراف ایران، درآمدهای بالایی کسب می‌کردند.

امسال هم مانند سال‌های گذشته قرار بود کنسرت‌های خوانندگان مقیم خارج، در کشورهای همسایه ایران برگزار شود. اما شیوع ویروس کرونا این اتفاق را غیرممکن کرد.

یکی از خوانندگان معروفی که کنسرت‌هایش لغو شد، دو شب پیش با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد که تمام کنسرت‌هایِ نوروزی‌اش به اجبار لغو شده‌اند. این خواننده اما در صحبت‌های چند دقیقه‌ای‌اش، از مهمترین مسئله یعنی چگونگیِ برگشتِ پولِ کسانی که بلیت کنسرت‌های نوروزی‌اش را خریده‌اند، هیچ سخنی به میان نیاورد.

گویا او نمی‌خواهد پولِ بلیت‌ها را به خریدارانش برگرداند. او قصد دارد با جایگزین کردنِ روزهای جدیدی برای کنسرت‌هایش، همان مخاطبان را مجبور به شرکت در کنسرتش در تاریخ‌های جدید کند. جالب اینکه این خواننده هنوز تاریخ جدیدی برای کنسرت‌هایش مشخص نکرده است.

اما بی‌گمان چنین رویکرد و چنین اتفاقی نه حرفه‌ای و نه انسانی است.

وقتی کنسرتی به هر دلیلی لغو می‌شود، معمولاً برگزارکنندگانِ آن کنسرت بلافاصله اقدام به بازپس دادن پولِ خریداران می‌کنند. پس از بازپس دادنِ پول بلیت‌ها، تاریخ جدیدی برای آن کنسرت مشخص می‌شود و دوباره از مردم می‌خواهند که برای خرید بلیت اقدام کنند.

گاهی هم ممکن است تاریخ جدیدی برای کنسرت لغو شده اعلام کنند و به مخاطبان اطلاع دهند که در این تاریخ جدید کنسرت برگزار خواهد شد و کسانی که تمایل داشته باشند می‌توانند در تاریخ جدید با همان بلیتِ از پیش خریداری شده به کنسرت بیایند و کسانی هم که امکان حضور در تاریخ جدید را ندارند، می‌توانند تقاضای بازپس‌گیریِ پولشان را بدهند.

این دو نوع برخورد در هنگام لغو شدن کنسرت‌ها، رویه‌هایی حرفه‌ای و منطقی‌اند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها