رییس هیات وزنه‌برداری خراسان شمالی:

چون به علی مرادی رای نداده‌ام دنبال برکناری‌ام است + نامه

رییس هیات وزنه‌برداری خراسان شمالی ادعا کرد: درخواست تشکیل مجمع فوق‌العاده برای برکناری من به این دلیل است که در انتخابات به علی مرادی رای نداده‌ام.

چون به علی مرادی رای نداده‌ام دنبال برکناری‌ام است + نامه
کد خبر: 393249
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۲:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین محراب درباره تشکیل مجمع فوق‌العاده برای برکناری او از هیات وزنه‌برداری خراسان شمالی مدعی شد: من جزو هیات‌هایی بودم که در انتخابات فدراسیون شرکت کردم. آن زمان گفتند انتخابات سالم است و کسی از اینکه روسای هیات‌ها به کدام فرد رای داده‌اند، با خبر نمی‌شود. اما الان علی مرادی رییس فدراسیون متوجه شده است چه کسانی به او رای نداده‌اند و دنبال برکناری آنها است.

واقعیت این است من در انتخابات به دلیل عدم موفقیت فدراسیون در سال‌های گذشته به آقای مرادی رای ندادم و الان هم دارم چوب همان را می‌خورم.

او در ادامه گفت: ابتدا سراغ تغییر رییس هیات خراسان جنوبی رفتند بعد به دنبال تغییر در خراسان رضوی بودند که اعضای مجمع همکاری نکردند الان هم سراغ من آمده‌اند. ابتدا مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی پشت من در آمد چون از من راضی بود و حتی می‌گفت در یک سال گذشته به اندازه 10 سال کار کرده‌ام اما بعد نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که به من گفتند خودم بیایم استعفا بدهم تا مجمع فوق‌العاده برگزار نشود. تعدادی از اعضای مجمع هم نمی‌خواستند نامه درخواست مجمع فوق‌العاده را امضا کنند اما به آنها وعده حضور در تیم ملی را داده‌اند.

محراب در پاسخ به این پرسش که در صورت برگزاری مجمع فوق‌العاده چه کار می‌کند، گفت: من حرفهایم را در مجمع می‌زنم. در نامه عنوان شده کم‌کاری کرده‌ام. من در تمام مسابقات امسال شرکت کرده‌ام. در استان هالتر نداشتیم و من خریداری کرده‌ام. هیات‌های شهرستان‌ها را فعال کرده‌ام. آیا تمام این اقدامات کم‌کاری است؟ من حتی به وزیر ورزش و استاندار خراسان شمالی هم نامه نوشته‌ام.

نامه سلطانی فر

نامه سلطانی فر

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها