کد خبر: 393314
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۵:۴۸:۲۳
| |

پپ گواردیولا:

فوتبال بدون حضور هواداران بی معناست

پپ گواردیولا ترجیح می‌دهد که به جای بازی کردن پشت درهای بسته به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، دیدار تیمش به تعویق بیافتد زیر این به اعتقاد وی بازی کردن بدون حضور تماشاگران «بی معنی» است.

فوتبال بدون حضور هواداران بی معناست
کد خبر: 393314
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۵:۴۸:۲۳

اعتمادآنلاین| دولت بریتانیا تا روز گذشته اجازه داده بود دیدارهای فوتبال همچون همیشه و با حضور تماشاگران برگزار شود اما با اعلام مقامات این کشور، به دلیل هراس‌ها از شیوع کرونا قرار بود دیدار امشب منچسترسیتی برابر آرسنال در ورزشگاه اتحاد پشت درهای بسته برگزار شود که البته این اتفاق نخواهد افتاد زیرا به دلیل تماس توپچی‌ها با مالک باشگاه المپیاکوس در جریان دیدار این دو تیم در لیگ اروپا، دیدار امشب سیتی و آرسنال در لیگ جزیره به تعویق افتاد؛ تست کرونای مالک المپیاکوس مثبت اعلام شده است.

در ایتالیا نیز، مقامات دیدارهای سری‌آ به تعویق انداخته و در اسپانیا نیز بازی‌ها برای دو هفته بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

گواردیولا در این باره گفت: از شرایط آگاه هستیم زیرا این اتفاق در ایتالیا رخ داده است. سری‌آ تعلیق شده و در اسپانیا بازی‌ها دو هفته پشت درهای بسته برگزار می‌شود. این اتفاق اینجا هم خواهد افتاد. در واقع همچون ایتالیا و اسپانیا، تمایل برای انجام این کار نیز در حال افزایش است.

وی افزود: موضوع دیگری که باید پرسید این است که آیا برگزاری بازی فوتبال بدون تماشاگران ارزش دارد؟ ما برای مردم حاضر در ورزشگاه کارمان را انجام می‌دهیم و اگر آنان نتوانند بازی ما را از نزدیک تماشا کنند، بی‌معنا است.

پپ افزود: به هیچ وجه دوست ندارم در لیگ جزیره، لیگ قهرمانان یا حتی جام حذفی بدون حضور تماشاگران بازی کنم اما باید از دستورالعمل دولت‌ها پیروی کنیم. تمام مردم جهان در این داستان دخیل هستند و ما تنها از دستورالعمل‌ها تبعیت می‌کنیم.

دیدار سیتی با آرسنال که به تعویق افتاده است، نخستین باری است که گواردیولا و «میکل آرتتا» دستیار سابقش را رو در روی یکدیگر قرار می‌دهد.

گواردیولا در این خصوص نیز گفت: چهار سال پیش و پس از نیم فصل کار کردن با او متقاعد شدم که آرتتا سرمربی خواهد شد و این موضوع را مطرح کردم و سپس پیشنهاد مناسب مطرح شد. باید بگویم او فوق العاده کار کرده است. ایده‌ها و سبک بازی موقعیتی وی فوق‌العاده است. در کوتاه مدت آنها (توپچی‌ها) به همراه آرتتا موفق خواهند شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها