کد خبر: 393363
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۳:۳۵:۰۰
| |

رضا اردکانیان، وزیر نیرو:

همکاری لازم با مردم از سوی وزارت نیرو انجام می‌شود

وزیر نیرو با اشاره به ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب و برق در شرایط فعلی گفت: درخواست من در روزهای پایانی سال از همه هموطنان عزیز این است که در مصرف آب و برق، بالاخص آب در روزهایی که همه ما توصیه شدیم به رعایت دقیق‌تر مسائل بهداشتی و این مستلزم، آب با کیفیت است برای این کار است دقت لازم را بکنند.

همکاری لازم با مردم از سوی وزارت نیرو انجام می‌شود
کد خبر: 393363
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۳:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا اردکانیان، وزیر نیرو، در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: بر اساس گزارش‌هایی که ما از همه شرکت‌های تابعه در استان ها داریم در غالب نقاط مصرف در حد قابل توجهی بالارفته است. شستن دست یک امر ضروری است ولی سعی کنیم در ثانیه هایی که مشغول شستشو هستیم شیر آب را ببندیم تا آب با کیفیت آشامیدنی ما هدر نرود و ما خارج از ظرفیت تصفیه‌خانه‌‌هایمان دچار مشکل نشویم.


وی افزود: از نظر تامین آب مشکلی نیست ولی آب باید وارد تصفیه‌خانه ‌شود آنها یک ظرفیت محدودی دارند و ممکن است در جاهایی آب با افت فشار مواجه شود یا در بدترین حالت قطع شود.


اردکانیان افزود: در جهت همراهی با هموطنانی که در شرایط فعلی دچار مشکل اقتصادی شده اند به سهم خودمان به شرکت ها ابلاغ کردیم تا در خصوص حق انشعاب‌ها با تقسیط و در حوزه پرداخت پول برق و اب با مهلت تا پایان اردیبهشت همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.


وی تاکید کرد: البته این ساز و کارها باید به شکلی اجرا شود که اختلالی در روند کار ما ایجاد نکند چون منابع لازم برای سرپا نگه داشتن صنعت آب و برق همین منابع داخلی است. باید دقت شود که این ساز و کارها که در جهت رفاه حال مردم و کسبه است موجب نشود که عده ای بخواهند از آن سوء استفاده کنند و بدهی های انباشته ای که از قبل هست به این مسئله گره نخورد.


وزیر نیرو تاکید کرد: ما در تامین آب وبرق خوشبختانه مشکلی نداریم و خوشبختانه به وعده ای که داده بودم که تا پایان سال 227 پروژه با سرمایه‌گذاری 33 هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد به این وعده عمل شد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها