کد خبر: 393398
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۰۸:۱۶:۱۲
| |

حذف لیورپول از لیگ قهرمانان اروپا

لیورپول با شکست سه بر دو در دیدار برگشت برابر اتلتیکو مادرید از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

حذف لیورپول از لیگ قهرمانان اروپا
کد خبر: 393398
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۰۸:۱۶:۱۲

اعتمادآنلاین| در ادامه دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لیورپول در آنفیلد از اتلتیکو مادرید پذیرایی کرد.

لیورپول که در دیدار رفت در اسپانیا با یک گل تن به شکست داده بود در دیدار برگشت هم با نتیجه سه بر دو بازی را واگذار کرد تا از دور رقابت‌ها حذف شود.

بازی همچنانکه پیش بینی می‌شد با حملات هم جانبه لیورپول و بازی دفاعی اتلتیکو مادرید آغاز شد و این روند تا پایان ادامه پیدا کرد و از یک طرف تعویض‌های طلایی سیمئونه و درخشش اوبلاک و از طرف دیگر اشتباه کابوس وار سنگربان لیورپول باعث شد تا اتلتیکو مادرید پیروز بازی شود.

لیورپول توانست در پایان 90 دقیقه با تک گلی که واینالدوم به ثمر رساند شکست دور رفت را جبران کند تا کار به وقت اضافی کشیده شود.

تیم کلوپ در وقت اضافی نخست توانست خیلی زود توسط فرمینو به گل برسد. این مهاجم برزیلی در دقیقه 94 گل دوم را به ثمر رساند.

یورنته تعویض طلایی سیمئونه ناجی اتلتیکو مادرید در این دیدار شد. او که در نیمه دوم به میدان رفت توانست در دقیقه 97 گل نخست اتلتیکو را روی اشتباه مرگبار سنگربان لیورپول به ثمر رساند.

خود یورنته، تعویض طلایی اتلتیکو توانست این بار در دقیقه 106 گل تساوی و دوم تیمش را به ثمر رساند تا آب سردی بر پیکر آنفیلد بریزد.

لیورپول که چیزی برای از دست دادن نداشت سراپا حمله شده بود اما حملات این تیم با هوشیاری مدافعان و دروازبان اتلتیکو مادرید راه به جایی نمی‌برد و در آخرین دقایق با همکاری تعویض‌های طلایی سیمئونه اتلتیکو گل سوم را هم به ثمر رساند.

پاس یورنته به موراتا رسید و این بازیکن هم توانست گل سوم را در آخرین ثانیه‌ها به ثمر رساند تا اتلتیکو مادرید با پیروزی در هر دو دیدار رفت و برگشت و در مجموع با نتیجه 4 بر دو به دور بعد راه پیدا کند.

تیم‌های انگلیسی هفته کابوس واری را تجربه کردند چرا که شب گذشته هم تاتنهام که فصل قبل با لیورپول فینال را برگزار کردند حذف شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها