کد خبر: 393477
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۰:۲۸:۵۸
| |

مسابقات کسب سهمیه المپیک کشتی در اروپا و جهان به تعویق افتاد

رقابت‌های گزینشی کشتی در قاره اروپا و آخرین مرحله گزینشی المپیک در سطح جهانی، با اعلام اتحادیه جهانی به تعویق افتاد.

مسابقات کسب سهمیه المپیک کشتی در اروپا و جهان به تعویق افتاد
کد خبر: 393477
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۰:۲۸:۵۸

اعتمادآنلاین| مسابقات انتخابی کشتی در قاره اروپا برای المپیک 2020، که قرار بود در تاریخ 19 تا 22 مارس (29 اسفند 98 تا 3 فروردین 99) در بوداپست مجارستان برگزار شود، به همراه مرحله گزینشی جهانی به عنوان آخرین شانس حضور در المپیک، که قرار بود از 30 آوریل تا 3 می (11 تا 14 اردیبهشت ماه 99) در صوفیه بلغارستان، برگزار شود، به مدت 3 ماه تا ماه می به تعویق افتاده است.

با اعلام اتحادیه جهانی این رویدادها دوباره برنامه‌ریزی شده‌اند و انتظار می‌رود مرحله انتخابی اروپا در اواسط ماه می (اردیبهشت ماه) برگزار شود و مرحله انتخابی "آخرین فرصت" در سطح جهانی در اوایل ژوئن (خردادماه) برگزار شود.


نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی گفت: ما پاسخ دولت ها را به دقت در مورد COVID-19 نظارت می کنیم و در ادامه اطلاعات جدیدی را برای کشتی‌گیران، مربیان و هواداران خود در اختیار شما قرار می دهیم.


وی ادامه داد: روند تعیین مشارکت کنندگان المپیک ما در میدان مسابقه اتفاق خواهد افتاد، اما ما باید با صلابت و هوشیار بمانیم زیرا جامعه جهانی درگیر این بیماری همه گیر است. سلامتی و رفاه ورزشکاران برای ما یک اولویت مطلق است.


اکنون کسب سهمیه المپیک در قاره های آسیا، آفریقا، اقیانوسیه و اروپا با توجه به شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و قرار است رقابت های گزینشی قاره آمریکا از فردا در شهر اوتاوا کانادا برگزار شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها