کد خبر: 393504
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۱:۲۹:۴۱
| |

وزیر دفاع ترکیه:

در صورت شکست آتش‌بس در ادلب عملیات را از سر می‌گیریم

«خلوصی آکار»، وزیر دفاع ترکیه تاکید کرد که در صورت شکست توافق آتش‌بس در ادلب، عملیات نیروهای این کشور از همان نقطه‌ای که متوقف شده از سر گرفته خواهند شد.

در صورت شکست آتش‌بس در ادلب عملیات را از سر می‌گیریم
کد خبر: 393504
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۱:۲۹:۴۱

اعتمادآنلاین| وزیر دفاع ترکیه گفت که نیروهای این کشور در صورت شکست توافق آتش‌بس در ادلب عملیات خود را از همان نقطه‌ای که متوقف شده از سر خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، «خلوصی آکار»، وزیر دفاع ترکیه تاکید کرد که در صورت شکست توافق آتش‌بس در ادلب، عملیات نیروهای این کشور از همان نقطه‌ای که متوقف شده از سر گرفته خواهند شد.

آکار با اشاره به دستاوردهای مهم به دست آمده با هیئت نظامی روس در زمینه ادلب تاکید کرد که حضور ترکیه در ادلب ادامه دارد و یگان‌های ترک مواضع خود را در این منطقه حفظ کرده و خروج آن‌ها امکان پذیر نیست.

وی در ادامه با اشاره با شیوع ویروس کرونا گفت: «تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع این ویروس را در مقرها و یگان‌های خود اتخاذ و محدودیت‌هایی را بر سفر هیئت‌ها به خارج و دیدارهای بین‌المللی اعمال کرده‌ایم.»

«ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه و «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری ترکیه در تاریخ پنجم مارس به توافق آتش‌بس در ادلب دست یافتند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها