با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صورت گرفت

ثبت‌نام پیامکی حدود 99 هزار نفر در مسکن ملی/ شنبه نوبت تهرانی‌هاست

با ایجاد سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن در روز چهارشنبه 21 اسفند ماه حدود 99 هزار متقاضی از طریق پیامک اقدام به نام نویسی کردند؛ ثبت نام در استان تهران نیز روز شنبه 24 اسفند به مدت دو روز انجام می شود.

ثبت‌نام پیامکی حدود 99 هزار نفر در مسکن ملی/ شنبه نوبت تهرانی‌هاست
کد خبر: 393532
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۲:۱۰:۱۴

اعتمادآنلاین| با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ممانعت از مراجعه متقاضیان به کافی نت‌ها وزارت راه و شهرسازی روز چهارشنبه 21 اسفند ماه علاوه بر امکان ثبت نام از طریق سایت که از قبل فراهم بود، سامانه پیامکی ایجاد و مهلت نام نویسی در 17 استان را تا ساعت 24 روز چهارشنبه تمدید کرد.

پس از معرفی سرشماره برای ارسال پیامک تا ساعت 18 روز چهارشنبه بیش از 348 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 98 هزار و 809 نفر از طریق پیامک بوده است. متقاضیان با ارسال کد ملی خود از طریق پیامک به شماره 300073640 درخواست خود را برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت می‌کنند که همین اقدام به منزله ثبت نام اولیه آنها خواهد بود.

استان‌های گروه دوم مرحله دوم شامل 17 استانِ ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان بود که نام نویسی متقاضیان در طرح اقدام ملی این استان ها در ساعت 24 روز چهارشنبه به پایان رسید.

از سوی دیگر بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی، ثبت‌نام گروه سوم مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن که شامل استان‌های خراسان‌رضوی، فارس، خوزستان، اصفهان، البرز، مرکزی، سیستان و بلوچستان و بوشهر هستند از پنجشنبه 22 اسفند ساعت 10 صبح آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز جمعه 23 اسفند ادامه دارد.

ثبت نام گروه چهارم نیز از شنبه 24 اسفند ساعت 10 صبح شروع و تا ساعت 24 یکشنبه 25 اسفند ادامه خواهد یافت. استان‌های گروه چهارم شامل تهران، سمنان، قم و آذربایجان‌شرقی است که شهرهای جدید این استان‌ها را نیز شامل می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها