کد خبر: 393540
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۲:۲۷:۱۶
| |

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

‌مردم خواستار برون رفت از مشکلات اقتصادی هستند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه اصلی مردم، حل مشکلات اقتصادی است و مجلس آینده مسئولیت بسیار سنگینی در این زمینه دارد.

‌مردم خواستار برون رفت از مشکلات اقتصادی هستند
کد خبر: 393540
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۲:۲۷:۱۶

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، با اشاره به اینکه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم اغلب به نیروهای انقلابی رأی داند، گفت: پیام انتخابات این بود که مردم از وضعیت فعلی که در آن قرار دارند، بسیار ناراضی هستند و با انتخاب نیروهای انقلابی نشان دادند که به دنبال رویکرد جدیدی در مدیریت کشور برای خروج از مشکلات هستند.

وی افزود: مردم خواستار اصلاح وضع موجود و برون رفت از مشکلات متعدد و اساسی اقتصادی هستند و مجلس آینده مسئولیت بسیار سنگینی برای پیگیری مطالبات به حق مردم دارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس یازدهم باید برنامه‌های جدی برای سروسامان دادن به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند چرا که سفره مردم بسیار کوچک شده است و بسیاری از آنان مشکلات اقتصادی زیادی دارند.

حاجی دلیگانی با تاکید بر ضرورت حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی کشور گفت: فضای مجازی کشور هم باید بومی سازی شود و این مسئله مستلزم آن است که نمایندگان مجلس یازدهم برنامه‌های جدی در این راستا داشته باشند و پیگیری کنند تا این اتفاق محقق شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس آینده باید طرح‌هایی را برای حل مشکلات اقتصادی کشور آماده کنند، اظهار داشت: کنترل نقدینگی و رفع تورم موجود از اولویت‌های اصلی است که در مجلس یازدهم باید به آن توجه شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها